نیمکت رئال مادرید، عامل نگرانی باواریایی‌ها

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
    کد خبر :270771

بایرن مونیخ نه تنها از ماموریت سخت برای بازگرداندن نتیجه در خانه رئال مادرید در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خبر دارد، بلکه نیمکت رئال هم باعث نگرانی‎اش شده است.

به گزارش مهر، به دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نزدیک می‌‏شویم و هیجان برای دو تیم فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ بسیار زیاد است؛ هرچند که تیم اسپانیایی اوضاع به مراتب بهتری دارد.

رئال در خانه حریف توانسته به بر ۲ بر یک برسد و از طرفی بایرن مونیخ هم بسیاری از مهره‎های اصلی‏‎اش را برای بازی برگشت در اختیار ندارد و این موضوع باعث شده خیال سفیدپوشان راحت‎تر باشد.

از اصلی‎ترین مصدومان بایرن می‎توان به آرتورو ویدال، خاوی مارتینز، ژروم بوآتنگ، آرین روبن، داوید آلابا و مانوئل نویر اشاره کرد.

در دیدار رفت بعد از مصدومیت زودهنگام دو بازیکن یوپ هاینکس مجبور شد هم دو تعویضش را از دست بدهد و هم بازیکنانی را به زمین بفرستد که گزینه‎های اصلی‎اش برای حضور در زمین نبودند. دلیلش این است که تیم او نیمکت قدرتمندی ندارد، درست برعکس رئال مادرید که فکر کردن به نیمکتش هم برای باواریایی‌ها دلهره آور است.

بایرن در خانه موفق به بازگرداندن نتیجه نشد و چندین موقعیت مناسب را از دست داد. مشخص نیست برای بازی برگشت این تیم بدون مهره‎های اصلی و در خانه رئال مادرید چه نتیجه‎ای به دست خواهد آورد.

نکته اینجاست که رئال مادرید نه تنها در نتیجه نسبت به بایرن برتری دارد، بلکه شرایط بازیکنان اصلی داخل زمین و نیمکتش هم بهتر از نماینده آلمان است. شاید بتوان از نظر قدرت نیمکت تنها پاری‎سن ژرمن را در حد و اندازه‌های تیم زیدان دانست. تیمی که خاویر پاستوره، یولیان دراکسلر، آنخل دی‌ماریا و تیاگو سیلوا را روی نیمکت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید