کارگاه دارالفنون با تهیه‌کننده فیلم‌های «میشل هانکه»

مازیار میری از برگزاری کارگاه تهیه‌کنندگی «ویت هایدوشکا» که تهیه‌کننده فیلم‌های میشل هانکه بوده، برای هنرجویان دارالفنون خبر داد.

به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مدیر بخش دارالفنون با اعلام این خبر عنوان کرد: در دومین روز از برنامه‌های دارالفنون هنرجوها علاوه بر اینکه در برنامه تهران‌گردی که شامل بازدید از برج میلاد و کاخ گلستان می‌شود حضور دارند، در کارگاه تهیه‌کنندگی نیز شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: علیرضا شجاع‌نوری و ویت هایدوشکا که تهیه‌کنندگی فیلم‌های میشل هانکه را بر عهده داشته است، برای هنرجوهای بخش دارالفنون کارگاه تولید و تهیه‌کنندگی برگزار می‌کنند.

در این بخش ۱۱۰ هنرجو از ۳۳ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند و در کارگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند. «دارالفنون» که اردوی استعدادیابی (Talent Campus) جشنواره محسوب می‌شود، با هدف آموزش و کشف استعدادهای جوان فیلمسازی در منطقه و سایر کشورها راه اندازی شده و با توجه به کم سابقه بودن این اتفاق در خاورمیانه و آسیا، استقبال قابل توجهی از آن شده است.

کارگاه‌های دارالفنون دو روز پیش از شروع جشنواره آغاز و دو روز زودتر از پایان جشنواره به اتمام می‌رسند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید