آخرین خبر از تازه ترین کنسرت “سامان احتشامی”

    کد خبر :270674

تازه ترین کنسرت سامان احتشامی نوازنده و آهنگسازشناخته شده موسیقی کشورمان روز سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار«نگین نقش جهان» شهر اصفهان برگزار می شود.

سامان احتشامی ۱۳ اردیبهشت در سالن نقش جهان اصفهان کنسرت «پیانو، تنبک و آواز» را روی صحنه خواهد برد. این کنسرت که با هنرنمایی پیانوی سامان احتشامی، تمبک عمران فروزش و آواز امیر رفعتی در اصفهان روی صحنه می رود در مایه‌های بیات ترک، دشتی، ابوعطا و بیات اصفهان اجرا می شود.

احتشامی درباره جزییات این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های سامان احتشامی، همایون خرم، علی تجویدی، پرویز یاحقی، جلیل شهناز و حسن کسایی را اجرا خواهیم کرد. به هر صورت افتخار می‌کنم که در شهر هنردوست و فرهیخته اصفهان می توانم کنسرتی را برگزار کنم.

وی افزود: برای اولین بار است که در شهر اصفهان قرار است روی صحنه بروم و چون می‌دانم مردم این شهر مردمی هنردوست و با فرهنگی‌اند، بنابراین حتم دارم این کنسرت پیانو می‌تواند اجرای خوشایند و شبی باشکوه در کنار این مردم باشد. من این کنسرت را برای بالا رفتن سطح فرهنگ پیانوی ایران زمین اجرا خواهم کرد و امیدوارم در شهر اصفهان نیز با استقبال رو به رو شود.

این کنسرت با حمایت موسسه «آوای صبا» در اصفهان برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید