رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

فشاری برای انتخاب شهردارتهران روی شورا وجودندارد/کاهش سهمیه‌های طرح ترافیک از سوی شهرداری نبود

    کد خبر :270574

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: کاهش ۱۵ درصدی سهمیه‌های واگذاری در شورای ترافیک شهر تهران به تصویب رسیده است و کاهش سهمیه‌های طرح ترافیک توسط شهرداری انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی پیش از آغاز پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران درجمع خبرنگاران در خصوص روند انتخاب شهردار تهران گفت: تا این لحظه از لیست ۷ نفره هیچ کس انصراف نداده و همگی همچنان به عنوان کاندیدای شهرداری هستند.

وی افزود:‌با تعدادی از کاندیداهای صحبت شده و صحبت با دیگر کاندیداها ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای مثال با آقای حجتی در خصوص تصدی شهرداری تهران صحبت شده است. ایشان وزیر دولت هستند و باید برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شایعات مطرح شده در مورد اقبال اعضای شورا به یکی از کاندیداها گفت:‌به هیچ عنوان اینگونه نیست و این افراد باید برنامه‌های خود را ارائه دهند و با توجه به شرایط و چارچوب تهیه شده، باید این برنامه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و در مرحله بعد تصمیم گیری انجام شود؛ هیچ فشاری از هیچ کجا برای انتخاب شهردار تهران بر روی شورای شهر وجود ندارد .سه شنبه هفته آینده نیز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران انجام خواهد شد.

وی در خصوص روند اجرای روند طرح ترافیک جدید شهرداری تهران نیز گفت: قطعا اجرای این طرح بر عهده شهرداری تهران است و ما هم خسته شده‌ایم آنقدر که در مورد طرح ترافیک حرف زده‌ایم.

علیخانی تاکید کرد: آیین نامه‌ای که به تصویب شورا رسیده، کاملا روشن است البته آنچه که پیشنهاد شهرداری بوده بسیار سختگیرانه بود که ما آن را تعدیل و اصلاح کردیم. بی‌تردید سخت‌گیری بیش از حد نباید انجام شود، شهرداری مسوول اذیت کردن مردم نیست. باید در چارچوب مقررات انجام شود و قطعا سختگیری‌های غیر اصولی آسیب می زند و حاشیه درست می‌کند. آیین نامه تصویب شده، درست است اما اگر در اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد باید رسیدگی شود.

علیخانی در خصوص تعداد مجوزهای طرح ترافیکی که به خبرنگاران واگذار می شود گفت:‌ شهردرای این مجوزها را کم نکرده و کاهش ۱۵ درصدی در شورای ترافیک به تصویب رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید