اعتراض بازیگر زن به فیلتر‌های تلویزیون

    کد خبر :270419

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: گاهی فیلتر‌های رسانه ملی آنقدر زیاد است که برخی از شخصیت‌های سریال‌ها به هیچ عنوان برای مردم باورپذیر نیستند.

به گزارش فارس: مارال فرجاد بازیگر سینما،‌ تلویزیون و تئاتر درباره سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اظهار داشت: یکی از اهداف جشنواره جهانی فیلم فجر این است که سینمای ایران را به دنیا معرفی کند. از ظاهر این جشنواره قابل فهم است که تمام تلاشش را می‌کند که به این مهم دست یابد؛ اما این که چقدر توانسته این وعده را محقق کند، مهم است.

وی درباره فضای برگزاری جشنواره گفت: احساس می‌کنم که فضای جشنواره امسال، نسبت به سال‌های گذشته کمی جدی‌تر شده است. در این چند روز برگزاری سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر که من حضور پیدا کردم، مهمانان و هنرمندان داخلی و خارجی مهمی را ملاقات کردم که همه از فضای جشنواره راضی بودند.

این بازیگر تئاتر کشور درباره حضور پررنگ خود در این عرصه گفت: مدتی است که جذابیت تئاتر برایم چند برابر شده است. احساس می‌کنم که فضای تئاتر نسبت به تلویزیون،‌ بسیار نزدیک‌تر به سبک زندگی مردم است.

فرجی مدعی شد: متاسفانه گاهی فیلتر‌های رسانه ملی آنقدر زیاد است که بسیاری از شخصیت‌های آن به هیچ عنوان برای مردم باورپذیر نیستند. نوع پوشش و آداب و معاشرت کاراکتر‌های سریال‌های تلویزیونی تفاوت بسیاری با واقعیت زندگی مردم دارد و به همین خاطر مردم نمی‌توانند با کاراکتر‌ها ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم کشورمان اخیراً علاقه بسیاری به تماشای تئاتر پیدا کرده‌اند و این اتفاق، اتفاق شیرینی برای تئاتر کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید