هشت تکواندوکار ملی پوش مشخص شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۰
    کد خبر :270403

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو و معرفی هشت تکواندوکار برتر اوزان مختلف، کادر فنی برای معرفی شش تکواندوکار اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا نام دو تکواندوکار رااز لیست خارج می کند.

به گزارش مهر، مهلت ثبت نام بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به پایان می رسد و فدراسیون تکواندو با برگزاری رقابتهای انتخابی در تلاش است امروز اسامی نهایی نفرات اعزامی به این مسابقات را اعلام کند.

بر همین اساس آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی از ساعت ۱۰ صبح با حضور فریبرز عسگری و علی محمد بسحاق سرمربی و مربی تیم ملی و با قضاوت داوران رسمی آغاز شد. مهدی بی باک سرمربی پیشین تیم ملی نیز با حضور در سالن خانه تکواندو این مسابقات را از نزدیک تماشا می کند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم مبارزه آرمین هادی پور و ابراهیم صفری به دلیل مشکل سیستم رایانه ای داوری تکرار شد و در مبارزه تکراری هادی پور در یک مبارزه نزدیک و در حالی که تا پایان راند دوم ۹ بر۳ عقب بود، در راند سوم امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و ۱۱ بر ۱۰ پیروز شد.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- فرزاندر مبارزه با محمد کاظمی بعد دو راند تساوی، در راند سوم ۱۰ بر ۹ پیروز شد. وی در مبارزه دوم نیز محمدحسن پلنگ افکن را نیز ۳ بر یک شکست داد و به عضویت تیم ملی درآمد.

سروش احمدی که در جام فجر و جام باشگاههای آسیا به نشان طلا دست یافته بود، با وجود داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا(بواسطه کسب مدال در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی) در این مسابقات هم امیرحسین محمدخانلو را ۲۰ بر ۱۸ شکست داد وعضو تیم ملی در وزن ۶۳- کیلوگرم شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی برابر امیرمحمد بخشی ۱۲ بر ۲ بازنده شد تا بخشی با توجه به پیروزیهای قبلی مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کند. در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز مهدی خدابخش در پیکار با عرفان ناظمی بعد از شش راند مبارزه با امتیاز طلایی پیروزی شد و با توجه به نتایج جام باشگاههای آسیا و جام فجر به عضویت تیم ملی در آمد.

برهمین اساس حضور آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی دروزن ۶۸- کیلوگرم، امیرحسین ساسان در وزن ۷۴- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب ثابت تیم ملی تا کنون قطعی شده است.

رقابتهای قهرمانی آسیا در هشت وزن قانونی برگزار شده و هر کشور می تواند در شش وزن نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام کند و فریبرز عسگری بعد از مشخص شدن نفرات اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم ترکیب شش تکواندوکار اعزامی به مسابقات را معرفی خواهند کرد.

سجاد مردانی، حمیدرضا هادیان،ابراهیم صفری، احمد محمدی، مهدی جلالی، سالار وحیدی، مهدی اسحاقی و علیرضا علیاری که سال گذشته با کسب مدال در ریاست فدراسیون جهانی(ازبکستان) جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند، نیز در اردو باقی خواهند ماند. این نفرات در صورت کسب مدال تنها امتیاز رنکنیگ را دریافت می کنند و امتیاز آنها در رده بندی تیمی محاسبه نمی شود.

بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا سوم تا پنجم خردادماه در ویتنام برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید