تداوم خیالبافی‌های احمقانه لیبرمن مبنی بر بمباران تهران

    کد خبر :270339

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در واشنگتن به سر می برد تحت تاثیر فیلم های آمریکایی، مجددا از بمباران تهران در صورت اقدام ایران علیه تل آویو دم زد.

به گزارش بازتاب به نقل از النشره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های جنگ طلبانه این رژیم مجددا تهدید به هدف قرار دادن تهران در صورتی که حمله ای از جانب ایران به تل آویو شود، کرد.

وی مدعی شد: اسرائیل نمی تواند به ایران اجازه ساخت پایگاه پیشرفته در سوریه را بدهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در همایشی در مرکز مطالعات واشنگتن در حاشیه سفرش به آمریکا سخن می گفت، ادعا کرد: اگر ایرانی ها در راستای امور دیگر با هدف کمک کردن به نظام سوریه حرکت می کنند موضوعی دیگر است اما ما هرگز به آنها اجازه نخواهیم داد که پایگاهی آنجا احداث کنند اعم از اینکه این پایگاه هوایی، دریایی یا زمینی باشد.

لیبرمن مدعی شد: اسرائیل موضع خود را به اطلاع همه رسانده به طور آشکار رسانده است. اسرائیل به هر اقدام ایران علیه خود با بمباران تهران پاسخ خواهد داد. امیدواریم که این موضوع در حد فیلم های وحشتناک و سینمایی آمریکایی بماند و رنگ حقیقت به خود نگیرد.

شایان ذکر است که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند روز قبل نیز در مصاحبه با روزنامه سعودی ایلاف در مورد واکنش این رژیم به حمله احتمالی ایران به تل آویو گفت: «به تهران حمله می کنیم و تمامی پایگاه های نظامی ایران در سوریه را که تهدیدی برای اسرائیل محسوب می شود تخریب می کنیم».

گفتنی است که محمد علی استاد دانشگاه مصری و کارشناس امور اسرائیل در واکنش به تهدید قبلی لیبرمن اعلام کرده بود که تهدیدات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران عجیب نیست و ناشی از ترس و وحشتی است که این رژیم به سبب تهدیدات ایران در هدف قرار دادن اسرائیل در آن به سر می برد.

وی افزود: خود آویگدور لیبرمن هم نگران و هراسان است از این رو پیام تهدید آمیز ارسال می کند تا به نوعی بازدارندگی در برابر ایران ایجاد کند و مانع از اجرایی شدن اقدام ایران شود. وی به خوبی می داند که پایگاههای ایرانی در نزدیکی این رژیم قرار دارد و می تواند ضربات دردناکی به داخل اسرائیل وارد کند.

محمد علی تاکید کرد: تهدیدات ایران مبنی بر انتقام گیری به علت حمله اسرائیل به فرودگاه تیفور جدی است به ویژه که مسئولان ایرانی یکبار این موضوع را اعلام نکرده اند بلکه بارها تکرار کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید