ترامپ به “دیرین دیرین” می‌آید

    کد خبر :270117

تهیه کننده دیرین دیرین گفت: به دنبال سرفصل جدیدی در دیرین دیرین هستیم که درباره شخصیت ترامپ است. در این برنامه ترامپ در اقداماتی که می کند مورد نصیحت وِی قرار میگیرد.

محمد ابوالحسنی تهیه کننده برنامه “دیرین دیرین” درباره این برنامه گفت: تا امروز ۱۶۰۰ قسمت از برنامه دیرین دیرین تولید و پخش شده است یعنی از فروردین سال 1394 تا کنون در فضای مجازی ۸ میلیون بازدید از این برنامه شده است و ضریب نفوذ دیرین دیرین حدودا هشتاد درصد است که نفوذ بسیار خوب در بین مردم را نشان می دهد.

وی در همین راستا افزود: امسال بیش از ۶۰۰ قسمت دیگر از “دیرین دیرین” را خواهیم ساخت. در برنامه ریزی با علی درخشی سرپرست نویسندگان و کارگردان دیرین دیرین قرار است فضاهای جدیدی را به این برنامه اضافه کنیم که امیدواریم این اتفاق امسال روی دهد و میزان مخاطب افزایش پیدا کند.

این تهیه کننده درباره دلایل برنامه دیرین دیرین برای تبلیغات فیلم های سینمایی اظهار کرد: فیلم هایی که تبلیغ می شوند به دلیل این است که هنرمندان سینما و تلویزیون همکاران ما هستند که در عرصه فرهنگ فعالیت می کنند. اکنون که دیرین دیرین توسط مردم دیده می شود وظیفه خود دیدیم که با ساخت آیتم های دیرین دیرین فیلم هایشان را تبلیغ کنیم و مردم را تشویق کنیم تا به سینماها رفته و فیلم ایرانی ببینند.

ابوالحسنی ادامه داد: این وظیفه ای است که در حد توان خود برای برخی فیلم ها تبلیغ کرده ایم از جمله “فیلشاه” که از انیمیشن های خوب ایرانی است و دیرین دیرین تاثیر خوبی روی جذب مخاطب برای فیلشاه گذاشت. درباره فیلم های دیگر نیز سعی می کنیم که این روند ادامه داشته باشد چون حمایت دیرین دیرین از سینمای ایرانی است.

وی درباره سرفصل جدید برنامه “دیرین دیرین” توضیح داد: به دنبال سرفصل جدیدی در “دیرین دیرین” هستیم که درباره شخصیت ترامپ است. در این برنامه ترامپ در اقداماتی که می کند مورد نصیحت وِی قرار میگیرد.در سری جدید این برنامه درباره حوادثی که آمریکا در منطقه به وجود آورده و شاخ و شانه کشیدن هایش در مقابل ایران به شکل طنز مطالبی بیان می شود. فکر می کنم از دو هفته دیگر بخش مربوط به ترامپ آماده و پخش خواهد شد.

تهیه کننده دیرین دیرین به تعداد برنامه ترامپ پرداخت و افزود: در حال حاضر قصد داریم با 10 قسمت اولیه این کار را شروع کنیم، سپس با توجه به بازخورد استقبال مخاطبان، در درون مجموعه خودمان یک بازبینی و بازنگری خواهیم داشت و اگر استقبال خوب و تاثیر گذار باشد آن را ادامه خواهیم داد.

ابوالحسنی درباره برنامه “گیگول” که در کنار دیرین دیرین تولید می کند بیان کرد: گیگول یک دایره المعارف انیمیشنی است یعنی در مورد موضوعات مختلف ریزترین جزئیات را آموزش می دهد که با توجه به اطلاعات بسیاری که در صد ثانیه به شما منتقل می کند بار آموزشی زیادی دارد. در مجموعه “گیگول” در دو بخش در حال تولید هستیم. در صد قسمت درباره کارآفرینی از صفر تا صد آن را بیان می کنیم تا دانش آموزان و دانشجویان با راه اندازی صفر تا صد یک کار آشنا شده و با مفهوم کارآفرینی آشنا شوند. برنامه دیگر ما تولید برنامه “سواد رسانه ای” در صد قسمت است. یکی از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد این است که روی سواد رسانه ای کار نکرده ایم.

وی افزود: مسئولان تکنولوژی زیرساخت ها را فراهم کردند و در هر نقطه اینترنت و شبکه های اجتماعی قابل دسترس است اما سواد استفاده از آن ها آموزش داده نشده است.باید آموزش داده شود تا کاربران ابتدا هر مطلبی را بررسی کنند و سپس آن را در صورت صحت بازنشر دهند. تا کنون سیصد قسمت از “گیگول” ساخته شده است و در در حال تولید صد قسمت “کار آفرینی” و صد قسمت “سوادرسانه ای” هستیم.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: با مساعدت ریاست سازمان صدا و سیما و دستور شخص او قرار است پیگیری شده و “دیرین دیربن” دوباره به آنتن تلویزیون برگردد و مردم بیشتری از این برنامه استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید