برگزاری سیزدهمین همایش کشوری نجوم دانش‌آموزی در زنجان

    کد خبر :270075

دبیر سیزدهمین همایش کشوری نجوم دانش‌آموزی گفت: سیزدهمین همایش دانش‌آموزی نجوم قطب‌های 1، ۴ و ۶ کانون‌های فرهنگی و تربیتی کشور، ۸ و ۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

اکبر تقی‌لو در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان دبیرخانه قطب چهار کانون‌های فرهنگی و تربیتی کشور است و استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان، قزوین و زنجان اعضای این قطب هستند.

این مسئول ادامه داد: سیزدهمین همایش دانش‌آموزی نجوم قطب‌های 1، 4 و 6 کانون‌های فرهنگی و تربیتی کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود. در این همایش دانش‌آموزان استان‌های تهران، البرز، ایلام، سمنان، مازندران، قم، همدان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان شرکت خواهند کرد.

تقی‌لو خاطرنشان کرد: برگزاری همایش و ارائه مقالات برتر و پوسترهای برتر طی این دو روز صورت خواهد گرفت. همچنین نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب و همچنین دست‌سازه‌های دانش‌آموزان نیز همزمان با همایش نجوم برگزار می‌شود.

دبیر سیزدهمین همایش کشوری نجوم دانش‌آموزی یادآور شد: سال گذشته قریب به 60 مقاله از سراسر کشور ارسال شده بود که 25 مقاله متعلق به دانش‌آموزان زنجانی بود و این 25 اثر از بین 400 اثر ارسال شده در استان، به مرحله کشوری راه یافته بودند که این تعداد مقاله از نتایج فعالیت دانش‌آموزان و هیئت‌های علمی در کانون فرهنگی و تربیتی سهرودی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید