رئیس پلیس تهران: پس از کلیپ درگیری گشت ارشاد با چند دختر، موج گسترده‌ای از حمایت مردم از پلیس به راه افتاد

  • سیاسی
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۱۸
    کد خبر :269847

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به انتشار کلیپ درگیری مامور زن گشت ارشاد با چند دختر که در پارک طالقانی تهران رخ داد، گفت: در این ماجرا شاهد بودیم که علیرغم تبلیغات گسترده دشمن و رسانه‌های معاند، موج گسترده‌ای از حمایت مردم و مسئولان از پلیس و برخورد این نیرو با ناهنجاری های اجتماعی به راه افتاد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در سخنرانی پیش خطبه‌های نمازجمعه منطقه کن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اقدامات دشمنان در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال این بوده تا با استفاده از امکانات و ابزار خود با انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران است مقابله کند که جنگ هشت ساله و آشوب‌های مختلف از جمله این اقدامات هستند.

رحیمی با اشاره به وقایع رخ داده در دی ماه سال گذشته در کشور اظهار کرد: این حادثه از نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب بود که خوشبختانه با درایت، اقتدار و عقلانیت و تدبیر نیروی انتظامی به هدف خود نرسیده و فضا طوری مدیریت شد که دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

رحیمی با بیان اینکه دشمن با تمام توان و تبلیغات بسیار علیه کشورمان وارد عمل شده ، به حادثه خیابان پاسداران و غائله دراویش اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز ماموران پلیس با سعه صدر و تدبیر، نقشه دشمنان را خنثی و نقش بر آب کردند. در حالی که در این حادثه به وضوح رد پای دشمنان دیده می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه پلیس مسئول برقراری نظم در جامعه و برخورد با قانون شکنان است گفت: افتخاری برای پلیس بالاتر از خدمت گذاری به مردم نیست و ما به هیچ وجه از مسیرمان که همان ادامه مسیر شهداست کوتاه نمی‌آییم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس در راه تامین امنیت و آرامش مردم لحظه‌ای درنگ نکرده و از پای نخواهد ایستاد گفت: ماموران پلیس سربازان ولایت و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و با قانون شکنان و قانون گریزان براساس قانون رفتار خواهند کرد و نتیجه آن هم این شده که به لطف خداوند امروز بهترین امنیت‌ها در سطح منطقه را در نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتشار کلیپی از درگیری مامور زن گشت ارشاد با چند دختر که در پارک طالقانی تهران رخ داده گفت: در این ماجرا شاهد بودیم که علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمن و رسانه‌های معاند ، موج گسترده‌ای از حمایت مردم و مسئولان از پلیس و برخورد این نیرو با ناهنجاری های اجتماعی به راه افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید