رادیو صبا به رستوران های بین راهی می رود

    کد خبر :269617

برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» و «صبح صبا» روی آنتن رادیو صبا می روند.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» با رویکرد بررسی مسایل مختلف با نگاه طنز روز یکشنبه نهم اردیبهشت با موضوع چگونگی عملکرد رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی با مخاطبان همراه می شود.

آموزش یکی از مهمترین مولفه های افزایش کیفیت خدمات در رستوران ها است. آموزش رفتار با مشتری و همچنین پخت غذا از مهمترین عوامل افزایش خدمات و کیفیت غذا در این مراکز است که به گفته کارشناسان نبود این آموزش ها سطح خدمات در مراکز پذیرایی بین راهی را با کاهش رو به رو کرده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی نیکنام جبرائیلی پور، با اجرای امیرحسین مدرس و نویسندگی معصومه پاکروان روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۲ به مدت ۱۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز پخش می شود.

خنده دارترین شایعه ها در «صبح صبا»

برنامه زنده «صبح صبا» با موضوع «شایعه ها و خنده دارترین آنها» روی آنتن رادیو صبا می رود.

«صبح صبا» برنامه زنده صبحگاهی رادیو صباست که با موضوعات مختلف از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می شود.

در این برنامه صبحگاهی روز یکشنبه هفتم اردیبهشت درباره خنده دارترین شایعه ای که هرکس در زندگی خود شنیده و یا ساخته از شنوندگان نظرخواهی می شود.

«صبح صبا» به تهیه کنندگی سحر جولایی با اجرای محمدرضا قلمبر و گلچهره زند روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا راهی آنتن می شود.

در این برنامه محمدرضا میرحسینی گزارشگر و سجاد کلبادی نژاد دستیار تهیه مخاطبان را همراهی می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید