افزایش ظرفیت تولید واگن مترو با کمک کارخانه‌های داخلی

    کد خبر :269550

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:می توان با استفاده از توان و ظرفیت کارخانه های داخلی ،تامین واگن های مترو را سرعت ببخشیم .

به گزارش مهر ، محسن هاشمی رییس شورا ی اسلامی شهر تهران به همراه حجت نظری از یکی از کارخانجات بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل ریلی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید محسن هاشمی و حجت نظری از بخش های ساخت لوکوموتیو و نیز ساخت برق و کنترل دیدن کردند و ظرفیت های این شرکت در زمینه ساخت لوکومتیو و نیز واگن های قطار و همچنین سیستم های سیگنالینگ و برق و کنترل شرکت را مورد ارزیابی قرار دادند.

محسن هاشمی در پایان این بازدید که بیش از 4 ساعت به طول انجامید گفت: با همکاری شرکت های داخلی وشرکت واگن سازی تهران قطعا می توانیم تامین واگن های مترو تهران را سرعت بخشیم که این امر موجبات رضایتمندی مردم هم خواهد شد.

حجت نظری نیز در جریان این بازدید گفت : در این بازدید مشخص شد امکان ساخت تمامی قسمت های قطار شهری و تکنولوژی های مورد نیاز درشرکت های داخلی وجود دارد و صد البته که استفاده از توان شرکت های مشابه سبب کاهش هزینه ها خواهد شد. از طرفی دیگر بهره گیری از این ظرفیت می تواند در راستای کمک به تولید ملی و اشتغال زایی مثمر ثمر باشد و تلاش ما بر این خواهد بود تا جای که امکان دارد از اشغال و تولید داخلی حمایت کنیم.

نظری در ادامه سخنان خود گفت: این گروه همچنین در راستای کاهش آلودگی هوا با تولید خودروها و اتوبوس های برقی می تواند کمک حال مدیریت شهری باشد و ما لازم داریم خطوط بی آر تی را فراغ از بروز رسانی که باید انجام دهیم مجهز به اتوبوس های برقی کنیم تا آلودگی هوا کاهش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید