پرچم ایران روی دست جوانان سوری

    کد خبر :269544

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدامات این ستاد در سوریه را تشریح کرد و گفت: پرچم ایران روی دست جوانان سوری بهترین پاسخ یه موشک پرانی آمریکا و حامیان تروریستها بود.

حسن پلارک در گفتگو با  مهر، با اشاره به اقدامات این ستاد در سوریه افزود: در حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) در سوریه از سه سال قبل طراحی و برنامه‌های توسعه‌ای در آنجا برنامه‌ریزی شده که بخشی از آنها اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با وجود فعالیت بقایای تروریستها در سوریه، عوامل ستاد بازسازی عتبات عالیات در حرم حضرت زینب(س) مستقر و اقدامات بازسازی در آنجا را آغاز کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات اضافه کرد: ساخت مضیف (مهمانسرا) برای پذیرایی از زائرین صورت گرفته که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت اما چون تولیت و متولی حرم حضرت زینب (س) شخصی است با وی مذاکراتی صورت گرفته تا طرح توسعه این حرم تا شعاع ۱۵۰ متری و افزودن به آستان به مرحله اجرا در آید که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی همچنین در خصوص پایان کار تروریستها در سوریه گفت: به گفته بسیاری کارشناسان، بنیانگذار تروریستها در سوریه آمریکا و ایادی انها در منطقه هستند که هدفشان سرنگونی اسد و جایگزینی نیروهای تروریستی به جای وی است.

پلارک گفت: با شکستهای مکرر تروریستها در منطقه شاهد عملیات نظامی آمریکا در سوریه بودیم که نفس این عملیات روحیه دادن به نیروهای وابسته به خودشان بود که این روزها نفسشان در سوریه گرفته شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات افزود: در هفته های اخیر شاهد بودیم که نیروی اترش سوریه به تنهایی در غوطه شرقی عملیات موفق انجام داد که این برای حامیان تروریستها بسیار سنگین بود و در واکنش به ان عملیات موشکی انجام دادند که ارزش نظامی آن صفر بود و تلاش خود را کردند که به متحدین سوریه به ویژه ایران و روسیه لطمه ای نخورد زیرا از واکنش متقابل آنها وحشت داشتند.

وی گفت: حتی دوستان آمریکا سرزنش کردند که خروجی این عملیات چه بود؟ و تنها موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد و شاهد بودیم بالا بردن پرچم ایران در دستان جوانان سوری محکم ترین پاسخ به موشک پرانی آنها بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید