چشم انداز شاسی بلندهای لوکس مرسدس بنز را ببینید

  • خودرو
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۰۴
    کد خبر :269506

کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در کشور چین و با راه اندازی نمایشگاه بین المللی پکن 2018، از جدیدترین محصول خود در قالب یک خودروی نیمه سدان و نیمه شاسی بلند، اما کاملا لوکس رونمایی کرد.

خودروی کانسپت “ویژن مرسدس میباخ 6” در ابعاد و اندازه حدود 5.6 متر طول، عرض 1598 میلی متری و همچنین ارتفاع 1328 میلی متری ساخته شده است.

اما برای طراحی و توسعه نسخه شاسی بلند این خودرو که با نام کامل Vision Maybach Ultimate Luxury شناخته می‌شود، از طول کلی 5260 میلی متر، عرض 2110 میلی متر و همچنین ارتفاع 1764 میلی متر استفاده شده است که تاحدودی قد کوتاه‌تری نسبت به خودروی شاسی بلند مرسدس بنز GLS دارد، اما در طول کلی و همچنین عرض خود با ابعاد بزرگ‌تری ساخته شده است.


سیستم مولد و انتقال قدرت این خودروی شاسی بلند لوکس مرسدس بنز درست همانند نسخه کانسپت “ویژن مرسدس میباخ 6” که در سال‌های گذشته معرفی شده است، تنها از چهار موتور الکتریکی تشکیل شده که می‌تواند در مجموع حداکثر قدرت 750 اسب بخاری تولید کند.


متاسفانه هیچگونه صحبتی در رابطه با عملکرد این خودرو و شتاب صفر تا صد آن به میان نیامده است، اما در ادامه شرکت خودروسازی مرسدس بنز تایید می‌کند که با ارسال نیروی 750 اسب بخاری اتومبیل به سمت تمامی چرخ‌ها، می‌توان به سقف سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.


به گزارش پرشین خودرو، این چهار موتور الکتریکی که هرکدام برای گردش یک چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملا این خودروی شاسی بلند لوکس و آینده نگر را چهارچرخ محرک کرده است، نیروی خود را از مجموعه باتری‌های 80 کیلووات ساعت تامین می‌کند که با یکبار شارژ کامل خود می‌تواند محدوده حرکت 500 کیلومتری در جاده‌های اروپا داشته باشد.


اما با استفاده از شارژرهای سریع 350 کیلووات، می‌توان درعرض تنها 5 دقیقه نیروی مورد نیاز برای طی کردن 100 کیلومتر را فراهم کرد، هرچند در محیط خانه و یا ایستگاه‌های مخصوص شارژ می‌توان از شارژرهای بی سیم در کف اتومبیل استفاده کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید