جوابیه تند باشگاه سپیدرود به اظهارات قائم مقام پیشین این باشگاه

  • ورزشی
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
    کد خبر :269424

باشگاه سپیدرود رشت با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات اخیر وحید فدایی، قائم مقام پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.

در این بیانیه باشگاه سپیدرود رشت آمده است: قائم مقام و معاون مالی اداری سابق سپیدرود که به مدت فقط 60 روز در باشگاه فعالیت داشته و به دلیل تخلفات عدیده و عدم شفافیت مالی از باشگاه اخراج و به تازگی نیز از محل کار خود که یکی از بانک‌های خصوصی خیابان مطهری رشت است، تعلیق شده، بهتر است جهت تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوعات مطروحه توضیحاتی هم در خصوص اخراج خود از باشگاه، علت تعلیقش از بانک به دلیل تخلفات مالی و اداری و جعل امضای چندین فقره چک‌های صادره باشگاه و خیانت در امانت یک فقره چک بدون تاریخ هم ارائه و بیان فرمایند.

در ادامه بیانیه باشگاه سپیدرود خاطر نشان شده است: شایسته است نامبرده در آینده نزدیک در خصوص پرونده کیفری که سیر مراحل قانونی خود را طی می‌کند و به‌زودی به ایشان در بانک مربوطه ابلاغ خواهد شد توضیحات کامل خود را جهت روشن شدن اذهان عمومی و طرفداران تشریح کند. ضمناً ایشان جایگاهی در فوتبال رشت ندارند که اولین یا آخرین مصاحبه‌اش باشد. ایشان بهتر است به جای عنوان کردن خزعبلات و شیطنت در رسانه‌ها دنبال دلایل اخراج و تعلیق خود باشد. باشگاه سپیدرود رشت ضمن تکذیب نشر اکاذیب توسط نامبرده این توضیح را لازم می‌داند که کلیه اسناد مالی باشگاه شفاف می‌باشد و در این مورد از یک حسابرس رسمی دادگستری استفاده نموده است.

به گزارش تسنیم، بیانیه باشگاه سپیدرود این‌طور ادامه یافته است: در خاتمه به ایشان توصیه می‌شود به جای نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در رسانه‌ها و تلخ کردن جشن بقا نزد هواداران، چنانچه یک درصد حقی در باشگاه برای خود متصور می‌دانند به مرجع صالح مراجعه نمایند نه رسانه‌ها و فضای مجازی. خدا را شاکریم که حاشیه‌سازان چهره واقعی خود را زود نشان داده‌اند و نقاب از چهره آنها برداشته شد و این نشان می‌دهد که فرصت طلبان و سودجویان که تاکنون در گوشه‌ای به انتظار نشسته بودند، چگونه پس از بقای تیم به ناگهان حمله‌ور شدند و دست در دست هم با طرح مسائل مالی سعی در ایجاد اغتشاش و برهم زدن آرامش تیم را دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید