آیتونز به‌صورت رسمی به مایکروسافت استور اضافه شد

    کد خبر :269385

پس از گذشت نزدیک به یک سال از انتشار خبر همکاری مایکروسافت و اپل بر سر توسعه‌ی نسخه‌ی مدرن آیتونز، این اپلیکیشن امروز به مایکروسافت استور اضافه شد.

پس از مدت‌ها انتظار، امروز آیتونز به مایکروسافت استور اضافه شد. ما نزدیک به یک سال است که از برنامه‌ی اپل برای اضافه‌کردن آیتونز به فروشگاه مایکروسافت آگاهی داریم؛ اما کاربران ویندوز ۱۰، سرانجام با مدتی تأخیر، اکنون می‌توانند کار با نسخه‌ی مدرن این اپلیکیشن را تجربه کنند.

ممکن است برخی از کاربران ویندوز ۱۰ از اضافه‌شدن آیتونز به مایکروسافت استور هیجان‌زده نباشند؛ چرا که از نسخه‌ی دسکتاپ و استاندارد آن استفاده می‌کنند؛ اما این خبر برای آن دسته از کاربرانی حائز اهمیت است که از ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برند، این نسخه از ویندوز به کاربر اجازه‌ی نصب اپلیکیشن خارج از مایکروسافت استور را نمی‌دهد. اکنون به‌لطف انتشار نسخه‌ی مدرن آیتونز، چنین کاربرانی نیز می‌توانند نسخه‌ی دسکتاپ آیتونز را به‌همراه دسترسی به اپل موزیک و قابلیت همگام‌سازی آیفون تجربه کنند.

تلاش اپل برای آوردن آیتونز به مایکروسافت استور، اقدامی مشابه اسپاتیفای محسوب می‌شود؛ زیرا سوئدی‌ها نیز پیش‌تر با استفاده از Desktop Bridge، نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن خود را به فروشگاه مایکروسافت اضافه کرده بودند. مایکروسافت ویندوز ۱۰ اس (S Mode در نسخه‌ی آتی ویندوز ۱۰) را به‌عنوان گزینه‌ای بهینه برای دانش‌آموزان، مدارس و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد؛ از این رو اضافه‌شدن دو اپلیکیشن یادشده می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت استراتژی ردموندی‌ها داشته باشد.

چنانچه از کاربران آیتونز هستید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی مدرن آیتونز را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. به یاد داشته باشید که اگر از نسخه‌ی دسکتاپ استفاده می‌کنید، حین نصب این اپلیکیشن، نسخه‌ی یادشده از روی کامپیوتر شما حذف شده و تنظیمات شخصی‌سازی‌شده‌ی شما به نسخه‌ی مدرن اضافه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید