نمایندگان لیست امید هم نظر مساعدی به عملکرد آشتیانی ندارند/ استیضاح وزیر تاثیرگذار نیست

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۱۰
سیدمحمد باقر عبادی، نماینده بیرجند در مجلس درباره استیضاح دانش آشتیانی اظهار کرد: استیضاح را 50 نفر به دلایل مختلفی که در رسانه‌ها هم ذکر شده عنوان کرده‌اند،در کمیسیون آموزش جلسه ای باحضور وزیر آموزش و پرورش و استیضاح کنندگان برگزار شد که جواب‌های وزیر نمایندگان را راضی نکرد.
وی ادامه داد: آنچه ما در فضای مجلس می‌بینیم اینست که افرادی هم از لیست امید هستند که نظر مساعدی نسبت به عملکرد آقای وزیر ندارند.
نماینده مردم بیرجند با بیان اینکه 50 نفر از نمایندگان خواهان استیضاح هستند و این تعداد قابل تامل است، افزود: وزارت آموزش و پرورش باید این استیضاح را جدی تر بگیرد و اصلاحات مورد نظر را انجام دهد.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: اگر استیضاح کنندگان امضای شان را پس نگیرند با توجه به جوی که در مجلس در این باره وجود دارد استیضاح انجام خواهد شد ولی به هر شکلی از این طرف خود نمایندگان استیضاح حق قانونی دارند و از طرف دیگر نزدیک به انتخابات و پایان عمر این دولت هستیم.
عبادی خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیکی زمان انتخابات این استیضاح را خیلی تاثیرگذار نمی‌بینم، زمان پایان کار دولت است و با تعویض دولت مسلما کابینه وزیران او نیز تغییر خواهند کرد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید