بحران جدی کمبود آب در سمنان

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۲
    کد خبر :269258

استاندار سمنان از سفر وزیر نیرو در آینده نزدیک به استان سمنان خبر داد و گفت: در این سفر و با حضور وزیر نیرو، مهمترین و بزرگترین طرح های آبرسانی به استان سمنان برای حل بحران کمبود آب و خشکسالی پیگیری و تصمیم گیری می‌شود.

سید شهاب الدین چاووشی در جلسه شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه بحران کمبود آب و خشکسالی در استان سمنان بسیار جدی است، افزود: انشاءالله قبل از سفر وزیر نیرو به استان یک جلسه مفصل در خصوص بحران آب و خشکسالی در استان سمنان صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها چیزی که می تواند نجات بخش این بحران باشد، مدیریت مصرف در همه بخش های کشاورزی، صنعت و شرب است و از همه مهتر بخش کشاورزی باید مدیریت مصرف آب را به طور ویژه عملیاتی کند، مدیریت مصرف آب، استان سمنان را از تنش آبی شدید نجات می دهد.

استاندار سمنان با تأکید بر خدمات رسانی همه جانبه به مردم ‌گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی در ارایه خدمات مطلوب و شایسته به مردم استان بیشتر تلاش کنند، مسوولان با ارایه خدمت شایسته به مردم نقش مهم و غیرقابل انکاری در ایجاد امید و انگیزه در جامعه دارد.

چاووشی همچنین خاطرنشان کرد: وجود انبوه بیکاران خطر جدی برای کشور محسوب می شود و پدید آمدن آسیب های اجتماعی و جدایی از انقلاب از جمله پیامدهای شوم بیکاری است، مسوولان در سال جدید بیش از بیش توجه و نظارت به این مقوله مهم حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از زحمات آقا محمد همتیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تجلیل شد و حشمت الله عسگری به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان معرفی شد، همچنین در این جلسه، سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری سمنان و مشاور امور جوانان و دانشگاهیان استاندار سمنان نیز با حکم استاندار سمنان معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید