راموس: می‌دانستیم که برای چه چیزی در زمین هستیم/ در خط دفاعی مستحکم بودیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳
    کد خبر :268972

مدافع میانی کهکشانی‌ها معتقد است رئال مادرید در تقابل با بایرن مونیخ در دفاع مستحکم بوده است.

سرخیو راموس پس از ثبت پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورت» گفت: حقیقت است که ما می‌دانستیم که برای چه چیزی در زمین هستیم. ما در ورزشگاه فوق‌العاده‌ای بودیم، جایی فوق‌العاده‌ برای بازی کردن. با وجود به ثمر رساندن دو گل، در خط دفاعی هم مستحکم بودیم و عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم. برخی انتظار داشتند ما با پیروزی 3 بر صفر از زمین خارج شویم، اما بازی در لیگ قهرمانان همیشه دشوار است.

وی افزود: اکنون باید به این فکر باشیم که کار بایرن را در خانه تمام کنیم. هنوز کاری نکرده‌ایم، از این‌رو باید آرامش خود را حفظ کنیم و نهایت احترام را به بایرن بگذاریم. آنها در این دیدار ابتدا سوار بر بازی بودند، اما ما از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و نتیجه را پیش از پایان نیمه اول به تساوی کشاندیم، خوب دفاع کردیم و می‌دانستیم که چطور در نیمه دوم کار را تمام کنیم.

کاپیتان کهکشانی‌ها با اشاره به بازی واسکز در پست دفاع راست پس از مصدومیت کارواخال در این دیدار گفت: پس از مصدومیت کارواخال، لوکاس باید جای او را در پست دفاع راست پر می‌کرد و او روح خود را در مقابل ریبری که یکی از بهترین بازیکنان جهان است، نشان داد.

به گزارش تسنیم، وی در پایان در تمجید از مهاجم جوان رئال که در این دیدار گل برتری تیمش را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: آسنسیو بازیکنی کلیدی برای ما به شمار می‌رود. هر بازیکنی که هم به میدان می‌آید باید قادر باشد با تیم همکاری کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید