رشد تنیس روی میز بانوان ایران چشم‌گیر است/ مقابل اسپانیا کار سختی در پیش خواهیم داشت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۰۱
    کد خبر :268953

عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: اولین بازی ما در مقابل اسپانیا خواهد بود و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت چون یک بازیکن چینی در اختیار دارد که رنکینگ زیر 100 است.

صبا صفری عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران درخصوص آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی سوئد صحبت کرد.

صفری اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی سوئد فدراسیون از یک ماه پیش برای ما اردوی آماده‌سازی را در نظر گرفت و ملی‌پوشان تمرینات خود را پیگیری کردند که در این یک ماه خوشبختانه به سطح آمادگی بالا رسیده‌ایم و با روحیه خوب در مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد. انگیزه ملی‌پوشان برای حضور در این مسابقات بالا است و همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که جواب زحمات فدراسیون را بدهیم. تنیس روی میز بانوان در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌‌ای داشته است.

وی در ادامه افزود: من سه سال است که عضو تیم ملی بزرگسالان هستم و برای دومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام خواهم شد. سال گذشته با تلاشی که انجام دادیم در مسابقات جهانی توانستیم به دسته دوم صعود کنیم و امسال هم همه تلاش ما بر این است که به دسته اول صعود کنیم هرچند که ماندن در دسته دوم نیز برای ما خوب است چون تیم‌هایی که در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت با همه قوا رقابت می‌کنند. اولین بازی ما در مقابل اسپانیا خواهد بود و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت چون یک بازیکن چینی در اختیار دارد که رنکینگ زیر 100 است.

به گزارش برنا، عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جهانی سوئد بازهم در اردو خواهیم بود که خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنیم. مسابقات انتخابی که برای مسابقات جهانی گذاشته شد همان مسابقات انتخابی برای بازی‌های آسیایی نیز تلقی خواهد شد و در جاکارتا خانم‌ها شهسواری، اشتری، صامت و خود من حضور خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید