نخستین نمایندگان وزنه‌برداری ایران، روی تخته می‌روند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۲۶
    کد خبر :268944

فخر زارع و خلجی ملی پوشان دسته 69 کیلوگرم نوجوانان، نخستین نمایندگان وزنه برداری هستند که امروز در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روی تخته می روند.

رقابت ملی پوشان کشورمان در چهارمین روز از رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2018 آسیا از امروز در اورگنج ازبکستان آغاز می شود. عباس فخر زارع و مهدی خلجی اولین نمایندگان ایران در این رقابت ها خواهند بود و باید برای کسب جایگاه برتر با پولاد سرد و حریفانشان به رقابت بپردازند.

عباس فخر زارع و مهدی خلجی در دسته 69 کیلوگرم، برای نخستین بار هست که در رقابت های بین المللی شرکت می کنند. این دو ملی پوش نوجوان از ساعت12 به وقت تهران در گروه B دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به مصاف حریفان خودشان از کشورهای امارات، قرقیزستان، عربستان (دو وزنه بردار)، ویتنام و تایپه می روند. در این گروه رکوردهای ورودی فخر زارع با رکورد ورودی 260 کیلوگرم و خلجی با رکورد ورودی 255 کیلوگرم ثبت شده است.

به گزارش برنا، البته این پایان رقابت دسته69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان نخواهد بود و رده بندی نهایی این وزن به رقابت های گروه A بستگی دارد. از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران وزنه بردارانی از کره جنوبی، هند، ترکمنستان، ویتنام و دو وزنه بردار از ازبکستان برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. وزنه برداران کره جنوبی، هند با رکورد ورودی280 کیلوگرم، ازبکستان 278 و 275 کیلوگرم، ترکمنستان و ویتنام با 275 کیلوگرم در جدول استارت لیست گروه A دسته 69 کیلوگرم ایستاده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید