رونمایی از قوانین جدید لیگ ملت های والیبال

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
    کد خبر :268903

احمد ضیایی به همراه سعید درخشنده برای شرکت در اجلاس لیگ ملت های والیبال جهان 2018 امروز راهی مقر کنفدراسیون جهانی خواهد شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با نزدیک شدن به رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان، جلسه هماهنگی این رقابت‌ها به میزبانی لوزان سوئیس مقرکنفدراسیون جهانی والیبال برگزار خواهد شد. احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال ایران به همراه سعید درخشنده مدیر رویدادهای بین المللی نیز به عنوان نمایندگان کشورمان در این جلسه حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون والیبال جهت شرکت در این جلسه امروز ایران را به مقصد سوییس ترک خواهد کرد و روز جمعه این گردهمایی انجام می گیرد. آری گراسا رئیس کنفدراسیون جهانی، لیما فردیناند دبیر کل، فابیو آزیودو مدیر اجرایی و آلیس کِسلر مدیر کل لیگ جهانی در این جلسه حضور خواهند داشت.

نحوه رتبه بندی و توزیع جوایز نقدی سال 2018، سیستم ارائه تشویق تماشاچیان با برنامه خاص، شرح وظایف میزبانان در اجرای برگزاری بهتر لیگ ملت های والیبال، نوع سیستم فروش بلیط 2018، نوع اجرا تبلیغات لیگ ملت های جهان در سالن مسابقات و پخش در شبکه های تلوزیونی، برنامه و تقویم لیگ ملت های والیبال جهان در سال 20-2019 ارائه خواهد شد محور اصلی مباحث جلسه روز جمعه خواهد بود.

احمد ضیایی و سعید درخشنده پس از پایان این نشست روز شنبه به ایران بازخواهند گشت. لیگ ملت‌های والیبال از روز چهارم خرداد ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و تیم ملی والیبال ایران در اولین هفته رقابت‌ها به فرانسه سفر خواهد کرد تا رو در روی تیم‌های استرالیا، فرانسه و ژاپن قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید