سپاه تهران نشان داد که می‌ توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله‌زدگان ساخت

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
    کد خبر :268616

سردار جعفری در آیین تحویل منازل مسکونی به زلزله زدگان روستایی سرپل ذهاب تصریح کرد: سپاه تهران نشان داد که می‌ توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله‌زدگان ساخت و آن را تحویل مردم داد.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تحویل‌دهی 27 باب منزل مسکونی به زلزله‌زدگان سر پل ذهاب طی سخنانی اظهار داشت: برادران عزیز ما از سپاه تهران خط احداث منازل دائمی در این منطقه را شکستند و نشان دادند که می‌توان ظرف مدت یک ماه منزل مسکونی ساخت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: لطف، ایثار و ازخودگذشتگی در این مناطق موج می‌زند و امروز از مذاهب شیعه و سنی برای کمک به مردم این منطقه آمده‌اند و لطف خدا هم در پی همین ایثارها جاری می‌شود.

وی با اشاره به عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها و دشمنان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده و آنها را شکست داده و هر روز شاهد پیروزی جدیدی است، مرهون همین ایثار و از خود گذشتگی‌هاست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: پیش از عید 23 واحد مسکونی توسط سپاه تهران به مردم این منطقه تحویل داده شد و امروز هم 27 باب منزل مسکونی به یاد لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) تحویل مردم این منطقه می‌شود.

وی با اشاره به مقاومت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: صحنه‌هایی که در این منطقه اتفاق افتاده از یادگاران گران‌بهای انقلاب اسلامی است؛ 30 سال پیش در این خطه مردم جلوی دشمن ایستادند و با جانفشانی او را مجبور به فرار کردند.مردم با حضورشان در جنگ، حماسه‌های بزرگی آفریدند و حضور مردم در بحران‌های مختلف راهگشای اصلی مشکلات است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید