طرح مشکلات تهران و مسائل اجتماعی در دیدار نمایندگان تهران با فرمانده سپاه تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵
    کد خبر :268435

یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به دیدار نمایندگان شهر تهران با فرمانده سپاه تهران، گفت: در این دیدار مسائل اجتماعی و مشکلات شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که دیدار بین نمایندگان و مسئولان سپاه مستمر برگزار شود تا تصور درباره وجود شکاف به وجود نیاید.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار نمایندگان مجمع تهران با سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، گفت: نمایندگان تهران هر سال دیداری را با فرماندهان سپاه دارند که امسال این دیدار با روز پاسدار تقارن پیدا کرد. نمایندگان در این دیدار از زحمت‌کشان سپاه قدردانی کرده و این روز را به آنها تبریک گفتند.

وی با بیان اینکه مسائل مشترک پیش‌روی بین مجلس و سپاه در جلسه برای رسیدن به اشتراک نظر مطرح شد، گفت: عمده این جلسه حول محور بررسی مشکلات شهر تهران از لحاظ فرهنگی و اجتماعی بخصوص موضوع بیکاری بود. تاکید شد که باید مشکلات مردم بخصوص بحث معیشتی حل شود و از پتانسیل آنها استفاده گردد.

نماینده تهران ادامه داد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه استفاده از مردم برای حل مشکلات بود، اینکه آنها بدانند مسئولان برای حل مشکلات حساسیت داشته و به حمایت آنها نیاز دارند.

بادامچی ادامه داد: در این جلسه پیشنهاد شد که دیدار مسئولان با یکدیگر بیشتر شود بخصوص دیدار نمایندگان با فرماندهان سپاه تا این شائبه به وجود نیاید که شکافی بین مسئولان وجود ندارد. قطعا برگزاری جلسات می‌تواند در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید