امکان معرفی نمونه های اولیه فولکس واگن ID Vizzion در نمایشگاه پکن

  • خودرو
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۰۸
    کد خبر :268238

کمپانی خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه بین المللی پکن 2018، نمونه‌های اولیه فولکس واگن I.D. Vizzion را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

ماه‌های گذشته در هشتاد و هشتمین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، کمپانی خودروسازی فولکس واگن از محصول آینده خود تحت عنوان “I.D. Vizzion” رونمایی کرد که با تایید کمپانی خودروسازی فولکس واگن تنها یک طرح کانسپت نخواهد بود و تا سال 2022 میلادی، این شرکت قصد دارد تا خودروی جدید I.D. Vizzion را توسعه داده و به مرحله تولید برساند، حال خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد که شرکت خودروسازی فولکس واگن از فاز طرح مفهومی خارج شده و نمونه‌های اولیه این محصول را در نمایشگاه بین المللی “پکن 2018” رونمایی خواهد کرد که امکان استفاده از آن برای انجام آزمایشات اولیه وجود دارد.

طبق گفته منابع خبری، این خودرو به سطح 5 رانندگی خودکار مجهز خواهد شد و گویای این موضوع خواهد بود که همچنان شاهد نصب پدال گاز و ترمز، غربیلک فرمان و همچنین یک داشبورد معمولی در داخل کابین خواهیم بود که با تصویر ارائه شده از سوی کمپانی خودروسازی فولکس واگن کاملا متفاوت است تا هدایت خودکار اتومبیل و یا هدایت دستی اتومبیل به تصمیم راننده بستگی داشته باشد، اما این سطح از سیستم رانندگی خودکار آنقدر پیشرفته خواهد بود که بتواند هدایت اتومبیل را بدون دخالت راننده برعهده بگیرد.

در مشخصات فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرده بود که در حال حاضر 2 موتور الکتریکی بر روی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیروی مورد نیاز خود را از باتری‌های 111 کیلووات ساعتی تامین می‌کنند. در جلو یک موتور الکتریکی 101 اسب بخاری نصب شده است، اما بر روی محور عقب اتومبیل و برای تحرک چرخ‌های عقب، از موتور الکتریکی 201 اسب بخاری استفاده شده است که در مجموع باعث شده خروجی قدرت این اتومبیل به عدد 302 اسب بخاری برسد و شتاب صفر تا صد 6.3 ثانیه به همراه داشته باشد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی فولکس واگن ادعا می‌کند که با استفاده از مجموعه باتری‌های قدرتمند 111 کیلووات ساعتی، می‌توان محدوده حرکت 665 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشت.

به گزارش پرشین خودرو، در پایان برای طراحی و ساخت نمونه‌های کانسپت این خودرو، شرکت خودروسازی فولکس واگن از طول 5.16 متری، عرض 1.94 متر، ارتفاع 1.5 متر و همچنین از فاصله بین دو محور 3.09 متر استفاده کرده است که نشان می‌دهد با یک خودروی سایز بزرگ سدان طرف هستیم که تنها چند میلی متر از خودروی S کلاس مرسدس بنز کوچک‌تر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید