استاد جهانبخش کاندیدای بهترین مربی سال هلند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :268195

سرمربی آلکمار با نتایج خوبی که امسال با این تیم در رقابت های باشگاهی هلند کسب کرد یکی از سه نامزد کسب عنوان بهترین مربی سال این کشور شد.

AZ آلکمار در حالی با در اختیار داشتن ستاره ایرانی به نام علیرضا جهانبخش نتایج فوق العاده ای در این فصل از رقابت های باشگاهی هلند کسب کرد که ون دن بروم سرمربی 49 ساله این تیم تاثیر بسیار فراوانی در این اوج گیری داشت، مردی که در طول سه سال گذشته انقلاب بزرگی در ساختار و ترکیب این باشگاه به وجود آورده است.

فدراسیون فوتبال هلند طبق روال هر سال برای اهدای جایزه مربی برتر فصل با عنوان جام “رینوس میشل” سه کاندیدای اصلی را معرفی کرد که استاد جهانبخش در سال های گذشته نیز یکی از این کاندیداها قلمداد شده است تا ون دن بروم برای تصاحب آن با فیلیپ کوکو سرمربی آیندهوون و جیووانی فان برونکهورست سرمربی فاینورد دو چهره سرشناس سابق تیم ملی هلند رقابت نفسگیری داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، از این جمع کوکو جام قهرمانی آردیویسه را بالای سر برد و فان برونکهورست هم چند روز پیش با از پیش رو برداشتن شاگردان ون دن بروم در فینال جام حذفی دومین جام معتبر این کشور را به خود اختصاص داد با این حال رسانه های هلندی از شانس بالای سرمربی آلکمار برای تصاحب این عنوان خبر دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید