قضاوت ۲ داور تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :268192

دو داور تنیس روی میز کشورمان در لیست داوران بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، لیست داوران بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا توسط کنفدراسیون آسیا (ATTU) منتشر شد که در این لیست حمیدرضا صباغیان و سیمین رضایی داوران بلوبج کشورمان جهت قضاوت انتخاب و دعوت شدند.

این برای اولین بار در ادوار برگزاری بازی‌های آسیایی است که جامعه داوری کشورمان با دو داور بلوبج در این رویداد مهم ورزشی قاره کهن حاضر می شود.

حمیدرضا صباغیان با سابقه قضاوت در چند دوره مسابقات جهانی و المپیک 2012 لندن و سیمین رضایی با سابقه چند دوره قضاوت در مسابقات جهانی و آسیایی و از جمله قضاوت بازی فینال انفرادی مسابقات جهانی 2017 دوسلدورف، در بازی‌های آسیایی حضور می یابند.

ماه گذشته این دو داور بلوبج کشورمان جهت قضاوت در مسابقات جهانی 2018 هالمستاد نیز پذیرش شده و 8 اردیبهشت ماه سال جاری عازم سوئد می‌شوند.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) در سال‌های اخیر قضاوت در رویدادهای مهمی همچون بازی های آسیایی ، المپیک ، مسابقات جهانی و تورهای جهانی از جمله تورهای پلاتینیوم را با اولویت دعوت از داوران بلوبج مد نظر قرار داده که در دو سال گذشته سیاست های فدراسیون تنیس روی میز ایران نیز در بخش تربیت داوران بین المللی و اعزام ها ، در همین راستا برنامه ریزی شده است.

از طرفی نسیبه دلیر هروی داور بین المللی و وایت بج کشورمان نیز از ماه گذشته در تیم مدیریتی مسابقات جهانی هالمستاد سوئد انتخاب و دعوت شده که هم اکنون جهت هماهنگی های لازم در محل برگزاری مسابقات به‌سر می‌برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید