دروسی: لیورپول همسطح بارسلونا است/ توپ‌های بلند حریف کار ما را دشوار کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۵۷
    کد خبر :268172

کاپیتان جالوروسی می‌گوید توپ‌های بلندی که بازیکنان لیورپول د رجریان بازی به نقاط مختلف زمین ارسال کردند، کار را برای آنها دشوار کرد.

دانیله دروسی در پی باخت 5 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رم در خانه لیورپول در دو رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تمجید از مهاجم مصری سرخپوشان مصری به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: می‌دانستیم که محمد صلاح بازیکن و البته انسان فوق‌العاده‌ای است. حتی با وجود اینکه صلاح به ما ضربه زد، اما برای او بابت دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، خوشحالم. محمد پیشرفت قابل‌توجهی در یک‌سوم زمین حریف کرده و بازیکنی تأثیرگذار شده است.

وی افزود: باید به کاری که در مقطع یک‌چهارم پایانی بازی کردیم، به خود ببالیم که به ما نشان داد می‌توانیم لیورپول را شکست دهیم. این البته وظیفه ما است که باور داشته باشیم و به خاطر کسانی که عاشق رم هستند، سعی کنیم. تنها تفاوت این بازی با بازی بارسلونا این بود که ما در این دیدار بدشانس بودیم و صحنه‌های مشکوک زیادی وجود داشت. ما این بازی را خوب شروع کردیم، اما سپس از سرعت و درندگی خط حمله آنها ضربه خوردیم. به هر حال باید از این شکست برای بازی برگشت درس بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال رم تصریح کرد: ما در مرحله قبل در بازی رفت در نوکمپ طوری بازی کردیم که حتی می‌توانستیم بارسلونا را در آنجا شکست دهیم. اینجا در این بازی اما ما کاملاً عقب کشیدیم. ما هنوز نیاز به زدن سه گل داریم. لیورپول هم‌سطح بارسلونا است، از این‌رو می‌دانیم که برگرداندن نتیجه امکان‌پذیر است. می‌توانیم این کار را کنیم و این را پیش از این انجام داده‌ایم. می‌دانیم که هواداران‌مان ما را باور دارند، بنابراین می‌خواهیم شب دیگری همچون بارسلونا را برای آنها رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم، هافبک رمی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: لیورپول تیم قدرتمندی است و نباید فراموش کنیم که آنها عملکرد عالی داشتند، اما ما هم 20-25 دقیقه اول خیلی خوب بودیم. باریکنان لیورپول اقدام به ارسال توپ‌های بلند به نقاط مختلف زمین می‌کردند که پوشش همه مناطق برای ما با وجود مهاجمان سریع آنها دشوار بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید