منتظر اتفاقات غافلگیرکننده و جذاب در “ستایش 3” باشید!

    کد خبر :268170

بازیگر ستایش 3 گفت:ستایش ۳ ادامه ستایش 1 و 2 است اما مخاطب با اتفاقات غافلگیر کننده روبه رو خواهد شد. ستایش ۳ نسبت به ستایش ۲ داستان بسیار بهتر، اتفاقات غیرمنتظره و جذاب تر و قصه پردازی بهتری دارد.

قربان نجفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت هایش گفت: این روزها در سریال “ستایش ۳” که فیلمبرداری آن به تازگی شروع شده است بازی می کنم.قبل از ورود من به این کار ۱۰ روز از فیلمبرداری آن می‌گذشت و من از اول اردیبهشت به این گروه اضافه شدم.

وی درباره مدت تولید سریال “ستایش ۳” بیان کرد: فکر می کنم ضبط سریال تا اواخر شهریور ماه ادامه داشته باشد.

این بازیگر به هنرمندانی که در “ستایش ۳” در کنارشان بازی می کند اشاره کرد و افزود: در چند روزی که در حال بازی هستم سیما تیرانداز، فریبا نادری و مهدی میامی در کنارم بازی می کنند.

نجفی درباره موضوع سری سوم سریال ستایش اظهار کرد: ستایش ۳ ادامه ستایش 1 و 2 است اما مخاطب با اتفاقات غافلگیر کننده روبه رو خواهد شد. ستایش ۳ نسبت به ستایش ۲ داستان بسیار بهتر، اتفاقات غیرمنتظره و جذاب تر و قصه پردازی بهتری دارد.

وی ادامه داد: لوکیشن های ستایش ۳ بیشتر در تهران است و بخش کوچکی در شهرستان فیلمبرداری می شود اما این که در کدام شهرستان باشد را اطلاع ندارم.

نجفی خاطرنشان کرد: سری سوم “سریال ستایش” با توجه به قصه خوبی که دارد انتظار مخاطب را برآورده خواهد کرد. قطعا از سری دوم آن بهتر است اما تصورم بر این است که چون همه منتظر بودند که بیینند ادامه ستایش چه خواهد شد انتظار مخاطب را برآورده خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید