از مذاکره با مربی خارجی تا جذب اسپانسر برای سرمایه‌گذاری در لیگ والیبال بانوان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :268151

نایب رئیس والیبال بانوان مدعی شد امسال، سال والیبال بانوان خواهد بود و از رایزنی برای جذب مربی خارجی برای والیبال بانوان خبر داد.

صدیقه کعبی‌زاده اظهار داشت: در شرایطی اردوهای تیم ملی والیبال بانوان پیگیری می‌شود که به لحاظ داشتن امکانات سخت افزاری شرایط خوبی داریم. کمپ اختصاصی برای تیم های ملی بانوان مزیت فوق العاده‌ای است که بازیکنان حاضر در اردوها از آن بهره می‌برند، در این خصوص از داورزنی (رئیس پیشین فدراسیون والیبال) تشکر ویژه می‌کنم.

وی افزود: کمپ اختصاصی به همراه تمامی امکانات موجود در آن برای ارتقای تیم‌های ملی بسیار حائز اهمیت است، هرچند این فضا تنها اختصاص به تیم ملی ندارد و برای کمک به استان‌ها و تسهیل آن‌ها برای رشد و توسعه والیبال بانوان در سراسر کشور ایجاد شده است. برهمین اساس در 6 ماه دوم سال با هماهنگی‌های صورت گرفته در صورت نیاز استان‌ها در اختیار آن ها نیز قرار داده می‌شود.

نایب رئیس والیبال بانوان ادامه داد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته به دنبال اجرای هرچه بهتر برنامه‌های خود هستیم. برنامه‌های والیبال بانوان در دوبخش تقسیم شده است. شش ماه اول سال تمامی تمرکز ما روی مسابقات بین المللی است که در پیش داریم. 6 ماه دوم سال را نیز می خواهیم لیگ قوی داشته باشیم و برنامه‌های خود را در این خصوص دنبال کنیم.

کعبی‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اردوهای تیم ملی برپاست. تیم نوجوانان زیر نظر میترا شعبانیان یکی از باتجربه ترین مربیان کشورمان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این تیم تمرینات خود را از مهرماه آغاز کرد. تمرینات مداوم دختران نوجوان در شرایطی پیگیری شد که اردوی چند روزه‌ای را نیز هفته گذشته در رامسر پشت سر گذاشت. این تیم اردیبهشت ماه عازم مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند می‌شود.

وی یادآور شد: تیم جوانان نیز اردوهای تمرینی خود را به خوبی پشت سر می‌گذارد. این تیم( 6 اردیبهشت ماه) برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم تایلند می‌شود تا در این کشور 5 بازی دوستانه برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال تصریح کرد: هدایت این تیم برعهده ابراهیم وادی است. مربی بسیار با اخلاق، با تجربه و متخصص. صفر تا صد برنامه‌های فنی این تیم در اختیار اوست. در شرایطی ابراهیم وادی در کنار تیم جوانان است که پیشنهاد سرمربیگری تیم‌های باشگاهی متعددی در لیگ مردان را داشت، اما متعهدانه در کنار تیم جوانان دختر ماند و تیم را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

صدیقه کعبی‌زاده اظهار داشت: در این میان باید از خانواده‌های بازیکنان تشکر کنم که با حمایت هایشان اجازه می‌دهند دختران نوجوان و جوانشان در اردوهای تیم ملی باشند و دوری از فرزندانشان را تحمل می‌کنند. امیدوارم با نتایج خوبی که دختران ما در مسابقات آسیایی کسب می‌کنند نتیجه زحمات خانواده‌ها و مربیان و فدراسیون را بدهند.

وی با اشاره به حضور جواد مهرگان در راس تیم ملی والیبال بانوان گفت: شاید هیچ کسی انتظار نداشت این کادرفنی را برای تیم ملی بزرگسالان معرفی کنم. من با اعتقاد و اعتماد کامل این کادر و سرمربی تیم ملی را انتخاب کردم. در همین مدت نیز تغییرات مثبت را در سطح کیفی تیم شاهد بودم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال افزود: از تمامی مربیان پیشین تیم ملی بانوان نیز کمال تشکر دارم چرا که آنها نیز زحمات بسیاری برای تک تک بازیکنان حاضر در اردوهای تیم ملی کشیده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای تقویت تیم ملی بزرگسالان به دنبال برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آذربایجان به میزبانی ایران هستیم. رایزنی‌ها برای برگزاری این اردو انجام گرفته است.

کعبی زاده در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به فکر جذب مربی خارجی برای والیبال بانوان است، گفت: در کلیات فدراسیون معتقد به جذب مربی خارجی است. اما این که در کدام رده سنی باید از مربی خارجی استفاده کرد به نتیجه نرسیده‌ایم. رزومه یک مربی را دریافت کرده‌ایم و در حال بررسی شرایط این مربی هستیم. فدراسیون به طور جدی به دنبال ارتقای والیبال بانوان است.

وی فزود: امسال به دنبال برگزاری لیگ قوی در بخش بانوان هستیم. می‌خواهیم دغدغه های مالی بازیکنان را کم و از کادرفنی تیم‌ها حمایت کنیم. از سال گذشته برنامه‌های خود را در این خصوص شروع کرده‌ایم. با 5 اسپانسر خوب برای سرمایه گذاری در لیگ بانوان به تفاهم رسیده‌ایم. پیش بینی می شود در سال 97 لیگ برتر بانوان با 8 تیم برگزار شود.

به گزارش تسنیم ،کعبی زاده ادامه داد: برای سقف قرارداد بازیکنان نیز تمهیداتی اندیشه شده است. در جلساتی که با سازمان لیگ داشتیم در پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان تاکید داشتیم. می‌خواهیم سطح کیفی لیگ را بالا ببریم. لیگ دسته دو نیز به نوجوانان اختصاص داده‌ایم.

وی در پایان گفت: تمام تلاش فدراسیون برای رشد والیبال بانوان است. به دنبال این هستیم تا فضایی پرنشاط و پر از انگیزه را برای تمرین و فعالیت بازیکنان فراهم کنیم. از تغذیه تا تفریح بازیکنان با برنامه پیش می‌رود. درخصوص لباس بازیکنان نیز به دنبال با کیفیت ترین لباس هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید