گلکسی ای 6 پلاس با دوربین دوگانه پشتی عرضه می‌شود

  • آرشیو
  • دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷
    کد خبر :267200

تصاویر دو گوشی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6 & Galaxy A6) منتشر شد. این عکس‌ها ضمن نمایش طراحی گوشی، برخی از اطلاعات قبلی همچون وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کنند.

بعد از عرضه گوشی های قدرتمند سری گلکسی A8، حالا کره‌ای‌ها در حال توسعه گوشی های میان رده سری گلکسی A6 با قیمت پایین‌تر بوده و احتمالا در آینده نزدیک از آنها رونمایی خواهند کرد. به لطف عکس‌ها و اطلاعاتی که پیش‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته بود، ما با بسیاری از ویژگی‌های این تلفن های هوشمند آشنا هستیم. حالا نیز یکی از منابع هلندی با انتشار عکس گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس که به نظر می‌رسد رسمی باشند، جزئیات بیشتری از موبایل های آینده سامسونگ را فاش کرده است.

همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود، سامسونگ باز هم از نمایشگر Infinity Display برای گوشی های جدید خود استفاده خواهد کرد. اگرچه حاشیه‌های صفحه این گوشی ها همانند پرچمداران سری گلکسی S9 باریک نیست، اما در بخش جلویی از فلاش LED استفاده شده تا ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک امکان‌پذیر باشد. در قسمت پایین هم می‌توان در کنار یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری صدا را پیدا کرد.

به گزارش گجت نیوز،متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و یا قیمت گوشی های جدید سامسونگ در دست نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید