تیم ملی آب‌های آرام بانوان و آقایان به آب می‌زند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
    کد خبر :267021

چهاردهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام در بخش کایاک و کانو از ۵ اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام در بخش بانوان و مردان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از 5 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود. این مرحله از اردو تا 26 اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

لوتار شفر و رالف هربرت مربیان آلمانی به عنوان مدیر فنی تیم های ملی، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک، ایمان پورعزیر مربی کانوکانادایی و فاطمه مجللی مربی و سرپرست بانوان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

هدیه کاظمی از هرمزگان، آرزو حکیمی از همدان، مونا ابراهیمی و ساجده تبریزی از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه و الناز شفیعیان از گیلان در بخش کایاک بانوان، فاطمه کرمجانی از کرمانشاه، آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی بانوان، فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، پیمان قوی دل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک مردان و شاهو ناصری از کردستان، علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران و عرفان زنده پی از بوشهر در بخش کانوکانادایی مردان قایقرانان دعوت شده به اردو هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید