آغاز فروش اقساطی رنو تلیسمان ۲۰۱۷

    کد خبر :26673

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه فروش جدید، رنو تلیسمان را به عنوان خودروی محبوب رنو در ایران با «شرایط اقساطی» عرضه کرد..

در این بخشنامه فروش امکان استفاده از وام 70 میلیون تومانی برای خرید مدل های 2017 این خودرو با باز پرداخت 12 ماهه  فراهم شده است.

نگین خودرو همچنان تلیسمان را با قیمت سال گذشته خود عرضه می کند و بهای 189 میلیون و 500 هزار تومان را برای آن در نظر گرفته است.

رنو تلیسمان به موتور 1.6  لیتری توربو 190 اسب بخار با گشتاور 260 نیوتون متر مجهز است. توان موتور این خودرو توسط یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. هماهنگی بالای موتور و گیربکس و از طرفی توان بالای موتور در تمام مدت، باعث شده تا تلیسمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7/7 ثانیه ثبت کند. همچنین این خودرو می تواند در حالت عادی به سرعتی بیش از 235 کیلومتر بر ساعت برسد.

وجود امکانات لوکس و از طرفی طراحی خاص باعث شده تا این سدان فرانسوی در جایگاه یک خودرو پریمیوم برای بازار ایران باشد. رنو تلیسمان این روزها تا 210 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود و در حال حاضر نیز  به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای رنو در ایران و بازار جهان شناخته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید