بازگشت “فرزاد حسنی” با یک برنامه جدید روی آنتن شبکه 3

    کد خبر :265926

ناصر کریمان به بیان وضعیت ساخت جدیدترین برنامه های شبکه سوم سیما پرداخت.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص برنامه های جدید شبکه سه سیما کفت: برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» را بعد از ماه مبارک با شکل، آیتم و دکور جدید خواهیم داشت، قبل از ماه مبارک رمضان برنامه به اتمام می رسد و ما در ماه رمضان برنامه صبحگاهی حالا خورشید پخش نمی شود.

وی در خصوص برنامه فرزاد حسنی عنوان کرد: فرزاد حسنی دو روز در هفته برنامه ای به نام «پدر من» خواهد داشت که تهیه کنندگی برنامه به عهده خود اوست. امیدوار هستیم که برنامه بعد از عید فطر پخش شود.

کریمان ادامه داد: این برنامه به برخی پدران می پردازد، اما هیچ پدری در برنامه حضور ندارد. روایتی از پدران را از نگاه فرزندان و نزدیکان چهره برتر به او می پردازیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص برنامه سینمایی «هفت» کفت: آخرین مذاکرات برای مجری در حال انجام است و برنامه قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

وی در خصوص برنامه «ماه عسل» اظهار داشت: دو روز قبل از ماه مبارک رمضان برنامه را قبل از اذان مغرب پخش خواهیم کرد. در این دو برنامه یک جمع بندی از مهمانان سال گذشته «ماه عسل» داریم و با سوژه های جدید به استقبال ماه رمضان خواهیم رفت .

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه از تولید یک مسابقه بزرگ خبر داد و گفت: شبکه سه سیما مسابقه ویژه ای را در شبکه سه به نام «برنده شو» تدارک دیده و بعد از نیمه شعبان تیزر برنامه را پخش خواهیم کرد. به نظر من مردم از این مسابقه استقبال خواهند کرد و قطعا یک چهره سرشناس مجری این برنامه خواهد بود.

کریمان خاطر نشان کرد: مسابقه «برنده شو» در حوزه اطلاعات عمومی و محک زدن توانایی های علمی مردم خواهد بود. البته مخاطب ابتدا از طریق اپلیکیشنی که در تیزر برنامه معرفی می کنیم، در مسابقه شرکت می کند و برندگان در این مسابقه به برنامه دعوت می شوند. این برنامه نیز از عید فطر پخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید