سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی واریز می‌شود؟

    کد خبر :265695

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: در حال حاضر رقمی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مجموعا سود واریز شده و امیدواریم طی چند روز کاری آینده هم بقیه گروه باقی مانده کارمندان دولت و بازنشسته‌ها را شامل می‌شود، انجام شود.

به گزارش خبرانلاین، سبحانی در خصوص زمان تسویه سود سهام عدالت مشمولین بیان کرد: حدود ۲۷ بانک به طور کامل با مشمولین گروه چهارم که شامل کارمندان و بازنشستگان دولت می‌شود تسویه حساب کرده و سود این افراد واریز شده است و ۵ بانک عامل در روزهای آینده به محض دریافت سود از شرکت‌های سرمایه‌پذیر با مشمولین تسویه حساب خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر رقمی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مجموعا سود واریز شده و امیدواریم طی چند روز کاری آینده هم بقیه گروه باق مانده کارمندان دولت و بازنشسته‌ها را شامل می‌شود، انجام شود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به شروع واریز سود سهام عدالت افرادی که پس از زمان مشخص شبا وارد کرده‌اند تصریح کرد: سود سهام عدالت مشمولینی که بعد از زمان مقرر گروه خود اقدام به ارائه شماره شبا کرده‌اند پس از تسویه با تعداد محدود بازنشسته‌ها و کارمندان دولت آغاز خواهد شد.

سبحانی تاکید کرد: از ۲۰ گروه مشمولین سهام عدالت با ۱۹ گروه به طور کامل تسویه حساب شده و گروه کارمندان دولت، دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان گروه ۲۰ هستند که این افراد نیز در صف دریافت سود هستند.

وی عنوان کرد: حدود ۲ تا ۲.۵ میلیون نفر مشمولینی که شماره شبای آن‌ها به هر دلیلی مورد تایید نبوده و مجددا اقدام به ارائه شماره شبا کرده‌اند نیز بعد از راستی آزمایی شماره شبا و تایید آن در مراحل بعدی سود دریافت می‌کنند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: سود سهام عدالت تمامی مشمولینی که شماره شبا ارائه کرده‌اند تا پایان خرداد ماه تسویه حساب خواهد شد.

سبحانی در توضیح زمان واریز سود سهام عدالت مشمولین متوفی گفت: سود سهام عدالت مشمولین متوفی بعد از تسویه کامل با ۴ گروه مشمولین ساماندهی خواهد شد و در حال برنامه ریزی برای نحوه و چگونگی واریز سود این گروه هستیم.

وی در انتها خاطر نشان کرد: بین ۳۹ میلیون تا ۴۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت در سامانه سهام عدالت شماره شبا ارائه کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید