ایران و مراکش تنها تیم های بدون لباس در روسیه

رونمایی رسمی پرو از کیت جام جهانی (عکس)

  • ورزشی
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :265391

از جمع 32 تیم حاضر در جام جهانی حالا به صورت رسمی 30 تیم از کیت البسه خود برای این تورنمنت بزرگ فوتبال جهان رونمایی کردند تا تنها دو تیم که یکی ایران است، باقی بماند.

به گزارش “ورزش سه”، در روزها و هفته هایی که موضوع رونمایی از لباس های تیم های ملی در جام جهانی 2018 به عنوان یکی از خبرهای حاشیه ای جذاب مورد توجه طرفداران تیم های حاضر در روسیه قرار گرفته است فدراسیون فوتبال پرو هم ساعاتی پیش به صورت رسمی از لباس های خود با همکاری برند انگلیسی رونمایی کرد تا تنها دو تیم حاضر در گروه B باقی بمانند.

دو تیمی که قرار است در اولین روز از بازی های این گروه مقابل هم صف آرایی کنند و اتفاقا هر دو کشور هم ادعای همکاری با برند آدیداس را دارند اما هنوز موفق به رونمایی از لباس های خود نشده و دلیل آن نیز شرایط حاکم بر بازار دو کشور قلمداد می شود چون قوانین کپی رایت بین المللی در آن رعایت نمی شود. ایران و مراکش که مشخص نیست اصلا برنامه ای برای رونمایی از لباس های خود داشته باشند حالا تنها تیم های باقی مانده برای معرفی البسه خود در روسیه هستند.

فدراسیون پرو به عنوان تیم سی ام حاضر در جام جهانی 2018 بامداد امروز با حضور نمایندگانی از برند آمبرو انگلیس از کیت جدید تیم ملی این کشور در روسیه رونمایی کرد که این البسه در همان ساعات اولیه مورد توجه گسترده طرفداران پرو در فروشگاه های معتبر قرار گرفت، البسه ای که در کنار به کار رفتن بهترین پارچه ها در طرح و شکل نیز الگویی از سنت های دیرینه این کشور در برگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید