قرارداد نیمار و پاری‌سن‌ژرمن غرامت فسخ ندارد

  • ورزشی
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴
    کد خبر :265349

قرارداد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال با PSG در صورتی که طرف فرانسوی رضایت ندهد، قابلیت فسخ ندارد.

به گزارش بازتاب و به نقل از مارکا، مدتی است که شایعه جدایی احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل برای پیوستن به رئال مادرید شنیده می‌شود اما تحقق این سناریو بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و او نه تنها باید باشگاه را برای ترک پارک دو پرنس متقاعد کند بلکه در سانتیاگو برنابئو هم همان مشکلی را خواهد داشت که به خاطرش بارسلونا را ترک کرد: زیر سایه ستاره‌ای بزرگتر از خودش به نام کریستیانو رونالدو قرار گرفتن.

گفته می‌شد که نیمار به این دلیل بارسلونا را ترک کرده است که از زیر سایه لیونل مسی خارج و به مهمترین ستاره تیمش تبدیل شود. او در رئال اما چنین شرایطی نخواهد داشت، حداقل در حال حاضر و احتمالاً یکی دو فصل آینده که رونالدو هیچ نشانه‌ای از افت در عملکردش بروز نداده است. علاوه بر این نیمار می‌خواهد که پردرآمدترین بازیکن تیمش باشد و الان در پاری‌سن‌ژرمن 37 میلیون یورو حقوق خالص می‌گیرد اما پرداخت چنین رقمی توسط رئال مادرید بعید به نظر می‌رسد ضمن اینکه رونالدو با جایگاهی که در این تیم دارد می‌‌خواهد پردرآمدترین بازیکن تیم بماند.

مانعی که حتی بزرگتر از حقوق دریافتی از رئال مادرید به نظر می‌رسد نبود بندی در قرارداد نیمار با PSG در خصوص غرامت فسخ قرارداد است. این بدان معناست که نیمار تا قبل از پایان قراردادش با PSG‌ باید تحت هر شرایطی رضایت باشگاه فرانسوی را جلب کند و در غیر این صورت نمی‌تواند پارک دو پرنس را ترک کند.

دیدیه کی‌یوت رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: در قرارداد نیمار با ما که در سازمان لیگ فرانسه ثبت شده و رسمی است، چیزی به عنوان غرامت فسخ تعریف نشده است ضمن اینکه عقد چنین قراردادهایی در فوتبال فرانسه غیرقانونی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید