واکنش زیدان به موضوع افسوس خوردنش برای نخریدن دروازه‌بان بیلبائو

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶
    کد خبر :264278

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی تیمش در خانه مقابل بیلبائو و تماشای درخشش سنگربان حریف، درباره این موضوع که چرا برای خرید او اقدام نکرد توضیح داد.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری خانگی در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی یک بر یک رضایت داد که در این بازی کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان بیلبائو – کسی که شایعه پیوستنش به رئال مادرید در ماه ژانویه منتشر شد – نمایش خیره کننده‌ای داشت و باعث شد بسیاری از هواداران رئال افسوس محقق نشدن شایعه پیوستن وی به کهکشانی‌ها شوند.

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید اما از تصمیم خودش برای فشار نیاوردن به باشگاه جهت خرید کپا دفاع کرد.

او که تیمش با گل دیرهنگام کریستیانو رونالدو از شکست گریخت، در پایان بازی به شبکه BeIN Sports گفت: کپا دروازه‌بان بسیار بااستعدادی است اما من در میانه فصل دروازه‌بان نمی‌خواستم. من حسرت قرارداد نبستن با او را نمی‌خورم. چنین احساسی در من وجود ندارد. من در میانه فصل در تیمم تغییر ایجاد نمی‌کنم. درباره آینده کپا هم حرف نمی‌زنم و فقط دارم به بازی‌ بعدی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا(مقابل بایرن مونیخ) فکر می‌کنم.

در بازی شب گذشته گرث بیل روی نیمکت نشانده شد و این در حالی بود که پیش از بازی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. به این ترتیب یک بار دیگر به طول کامل مشخص شد که این بازیکن ولزی در برنامه‌های سرمربی فرانسوی‌اش جایی ندارد. زیدان اما چنین موضوع را قبول ندارد.

او تأکید کرد: من با بیل هیچ مشکلی ندارم. من 25 بازیکن دارم که باید حواسم به همه آنها باشد. به این سؤال شما همیشه یک جواب می‌دهم. تمام بازیکنان برای من مهم هستند.

به گزارش تسنیم، کهکشانی‌ها کمتر از یک هفته وقت دارند تا برای بازی‌ بعدی‌شان در خانه بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند.

زیزو در این خصوص عنوان کرد: ما از الان تا زمانی بازی‌ نمی‌توانیم پیشرفتی داشته باشیم. کاری که باید انجام دهیم استراحت است. 5 روز وقت داریم که تمرین کنیم و در این مدت در تیم‌مان تغییر خاصی رخ نخواهد داد. تمرین و تا پای جای برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان می‌جنگیم اما هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهیم چون همه چیز دارد خوب پیش می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید