نسخه ویژه سانگ یانگ تیوولی با تجهیزات ویژه آمد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :264182

کمپانی خودروسازی «سانگ یانگ» برای جذب مخاطبان بیشتر در بازار انگلستان، اقدام به راه اندازی و عرضه یک نسخه ویژه از «سانگ یانگ تیوولی» کرده است.

با تایید شرکت خودروسازی “سانگ یانگ”، نسخه ویژه کراس اوور “تیوولی” با موتور بنزینی 1.6 لیتری به مشتریان عرضه خواهد شد که استانداردهای یورو 6 را پشت سرگذاشته و در نسخه گیربکس دستی آن به قیمت 17 هزار و 495 پوند قابل خرید است.


هرچند اگر مشتریان به دنبال یک جعبه دنده اتوماتیک خودرو فوق هستند، بهای پرداختی آن معادل 18 هزار و 747 پوند خواهد بود که با پرداخت این هزینه می‌توانید صاحب یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک Aisin شوید.
نسخه ویژه سانگ یانگ تیوولی فارغ از انتخاب جعبه دنده، به همراه تجهیزات استانداردی همچون صندلی الکتریکی راننده مجهز به تهویه، سیستم گرمکن فرمان، چراغ‌های مه شکن LED و همچنین یکسری تغییرات جزیی دیگر به مشتریان عرضه خواهد شد.


علاوه بر این، نسخه ویژه سانگ یانگ تیوولی برمبنای نسخه ELX توسعه پیدا کرده است که دارای تجهیزات پیشرفته ایمنی بوده و شامل مواردی همچون سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم کمک نگه دارنده اتومبیل بین خطوط، سیستم تشخیص و ثبت ترافیک و همچنین شامل 7 کیسه هوای ایمنی در بخش‌های مختلف کابین می‌شود.


چنانچه خریداران حاضر به پرداخت 400 پوند هزینه بیشتر باشند، می‌توانند از ترکیب 2 رنگ بر روی بدنه اتومبیل استفاده کنند و از بین دو رنگ “سفید” یا “مشکی”، یکی را برای نقاشی سقف اتومبیل انتخاب کنند که در این صورت بسیار جذاب و تماشایی خواهد شد، هرچند ناگفته نماند که نسخه‌های پایه و استاندارد سانگ یانگ تیوولی در بازار انگلستان به قیمت 13 هزار و 495 پوند عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید