اولین گوشی 5G هواوی نیمه دوم 2019 معرفی می‌شود

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹
    کد خبر :263805

اولین گوشی 5G هواوی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. با توجه به بازه زمانی ارائه شده توسط این شرکت، هواوی میت 30 نخستین گوشی پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم شبکه موبایل خواهد بود.

تکنولوژی 5G رفته رفته از حالت آزمایشگاهی خارج شده و در محیط‌های واقعی بیشتری مورد آزمایش قرار می‌گیرد، به همین دلیل شرکت‌های گوشی‌ساز یکی پس از دیگری، برنامه خود برای عرضه گوشی های پشتیبانی‌کننده از 5G را اعلام می‌کنند. هواوی به عنوان برترین شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی در دنیا نیز از این قائده مستثنی نیست.

بر اساس اخبار جدید، اولین گوشی 5G هواوی در نیمه دوم سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. پیش از آن و در ربع دوم همین سال، اولین نقطه اتصال 5G این شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

به گزارش گجت نیوز،هواوی در نمایشگاه MWC 2018 مودم Balong 5G01 را معرفی کرد که انتظار داریم در محصولات آتی آن مورد استفاده قرار بگیرد. البته این اتفاق دور از انتظار نیز نبود.

 

هواوی اکنون به عنوان بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی محسوب می‌شود، به همین دلیل تهیه مودم‌های 5G مورد نیاز برای گوشی های آن از شرکتی دیگر، عجیب به نظر خواهد رسید. با توجه به بازه زمانی ارائه شده توسط شرکت، می‌توان اولین گوشی 5G هواوی را میت 30 (میت 12) دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید