انتقاد حاجی دلیگانی از اجرا نشدن قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۲۸
    کد خبر :263723

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با وجود اینکه یک سال و دو ماه از تصویب قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گذرد اما هنوز این قانون اجرایی نشده است.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در بند 11 ماده 24 آیین‌نامه در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ما در سال 95 در برنامه ششم در ماده 12 بند «ب» قانونی را تصویب کردیم که بازنشستگان تامین اجتماعی حقوقشان متناسب سازی شود. اما امروز کسانی هستند که در ماه 320 هزار تومان دریافت می کنند. چگونه می شود با 320 هزار تومان زندگی کرد؟

وی در ادامه گفت: ما نامه‌ای را به رئیس مجلس نوشتیم و 160 نماینده نیز آن را امضا کردند و آقای رئیس نیز به آقای نوبخت دستور دادند که هرچه زودتر قانون را اجرایی کند و در دی ماه تحول تامین اجتماعی دادیم اما تاکنون خبری نیست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: بین دریافت کنندگان مستعمری در تامین اجتماعی بی‌عدالتی است و با این قانون می توان این را سامان داد. با وجود اینکه ما قانون را تصویب کرده‌ایم اما بعد از یک سال و دو ماه این قانون اجرایی نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید