دستگیری چهار توزیع کننده چک پول های جعلی

    کد خبر :263609

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد با اشاره به دستگیری چهار توزیع کننده چک های جعلی در تهران، گفت: این متهمان با خرید چک های جعلی از جاعلین اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می کردند.
سرگرد “محمد آقا احمدی” با اعلام این مطلب، گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و طرح شکایت، اعلام کردند که چک پول های دریافتی در داد و ستدهایشان جعلی است که شناسایی جاعل یا جاعلین و همچنین توزیع کنندگان آن، به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه تردد مشکوک تعدادی از افراد به منزلی شدند که پس از مراقبت ویژه و مستمر، ظن ماموران برانگیخت که احتمال دارد منزل مسکونی، محل اختفای مجرمان باشد و بدین ترتیب نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

به گزارش خبر انلاین این مقام انتظامی گفت: تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از مخفیگاه و دستگیری متهمان اعزام شدند.ماموران موفق شدند تعداد چهار متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و تعداد هفت برگ چک پول تقلبی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف کنند.

آقا احمدی اظهار کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی انجام شده اقرار کردند که این چک پول ها را از جاعلین خریداری کرده اند و قصد داشتند به مشتریان خود بفروشند.

رئیس کلانتری ۱۰۴ در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید