اولین اردوی آمادگی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از ۳۱ فروردین آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۴۶
    کد خبر :263445

مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از آغاز اولین اردوی تیم ملی برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

مجید نوروزی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: یازده شناگر که از بهترین های مسابقات لیگ باشگاهی و نیز قهرمانی کشور بودند و رکوردهای آنها با مسابقات پاراآسیایی سال‌های گذشته مقایسه شده بود به اردو دعوت شدند و از فردا، 30 فروردین وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: البته هنوز این فرصت برای شناگرانی که این توانایی را در خود می بینند که وارد تیم ملی شوند وجود دارد و از از همین جا از افرادی که رکوردهای خوبی دارند اما تاکنون به تیم ملی راه نیافتند دعوت می شود از طریق هیات های خود اقدام کنند و اسامی خود را به انجمن اعلام نمایند ودر آخرین روز این اردو از آنها رکوردگیری می شود و چنانچه شرایط آنها مطابق نظر کادر فنی باشد از اردوهای بعد دعوت خواهند شد.

شاهین ایزدیار، عرفان اسماعیلی، مازیار ماضی، مجتبی تروال، محمدرضا رهبری (خراسانرضوی)، مصطفی جلیلی، پژمان عطایی، علی محمودخانی، درو زرگر (تهران)، علیرضا جلیلی (همدان)، محمد کریمزاده (کرمان)، 11 شناگر دعوت شده به اولین مرحله تمرینات هستند.

به گزارش  تسنیم، محمدحسین اقبالی به عنوان سرمربی با همراهی علیرضا ایزدی و مهدی ضیایی، مربیان تیم ملی، بر تمرینات نظارت دارند و سرپرستی این اردو که از 30 فروردین تا 7 اردیبهشت ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست، بر عهده ی احمد شکری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید