تولید دوربین هوشمند امنیتی با عمر باتری یک ساله

    کد خبر :263020

یک شرکت تجاری دوربین امنیتی هوشمند بی سیم جدیدی به نام اورکم تولید کرده که ضدآب بوده و قادر به ضبط تصاویر ویدئویی با دقت بالاست.

به گزارش بازتاب به نقل از ورج، این دوربین را می توان به راحتی در داخل یا خارج از خانه یا محیط کار نصب کرد. باتری این دوربین برای ۳۶۵ روز یا یک سال استفاده کافی است و لذا ضرورتی به اتصال آن به پریز برق یا هر منبع دیگر تامین انرژی وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای این دوربین آن است که می توان آن را به هر سطح فلزی چسباند. آهن ربای موجود در پشت این دوربین باعث می شود که محصول یادشده به راحتی به سطوح فلزی مختلف بچسبد و استحکام و پایداری لازم را داشته باشد.

باتری این دوربین ۱۳۴۰۰ میلی آمپری بوده و توسط شرکت آنکر تولید شده که در زمینه تولید باتری برای محصولات الکترونیک پیشتاز است. دوربین مذکور تنها در صورت شناسایی هرگونه تحرک در محیط اطراف فعال می شود و دراین حالت ضبط تصویر را آغاز می کند.

حافظه ۱۶ گیگابایتی با قابلیت رمزگذاری AES و ۱۲۸ بیتی از جمله دیگر مزایای این دوربین است که باعث می شود دسترسی اشخاص ثالث به محتوای ضبط شده ناممکن شود. مشاهده این تصاویر از راه دور و برروی گوشی یا رایانه ممکن است. برنامه موبایلی Eufy هم برای کنترل و مدیریت دوربین مذکور به کار می رود. قیمت این دوربین ۲۹۹ دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید