ویتنام میزبان مسابقات قهرمانی آسیا پومسه شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
    کد خبر :262667

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو خردادماه و به میزبانی “هوشیمینه” ویتنام برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو از سوم خردادماه به مدت 5 روز به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار خواهد شد.چهارمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو آسیا 3 خردادماه و به مدت یک روز برگزار می‌شود که هوگوپوشان در کلاس‌بندی‌های K40، K41، K42، K43 و K44 به مصاف رقبایشان می‌روند. در این مسابقات 12 پاراتکواندوکار (6 مرد و 6 زن) می‌توانند شرکت نمایند.

همچنین پنجمین دوره رقابت‌های پومسه 3 و 4 خردادماه انجام می‌شود که در بخش‌های انفرادی، تیمی، پومسه نوین انفرادی، پومسه نوین تیمی پیگیری می‌شود. 28 نفر در بخش پومسه استاندارد (14 نفر مرد و 14 نفر زن) و 8 نفر (4 نفر مرد و 4 نفر زن) نیز در گروه مسابقات آماده‌سازی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی می‌توانند در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا شرکت نمایند.

اما بیست و سومین دوره مسابقات کیوروگی از 5 خردادماه به مدت 3 روز برگزار می‌شود که سهمیه هر کشور در هر یک از گروه‌های زنان و مردان 6 تکواندوکار می باشد و هر کشور می تواند در 6 وزن (از 8 وزن) ثبت نام نماید.

هوگوپوشانی که در نخستین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی 2017 به میزبانی ازبکستان موفق به کسب مدال شدند نیز می توانند در این رقابت‌ها شرکت نمایند؛ در صورتی که نام آن ها در ترکیب اصلی تیم قرار گیرد جزء 6 سهمیه به حساب می‌آیند؛ اگر در ترکیب تیم قرار نگیرند تنها جواز حضور در مسابقات را دارند و امتیاز آن ها در رنکینگ محاسبه خواهد شد اما در مجموع امتیازات تیمی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش برنا، گفتنی است؛ مربیان حاضر در این مسابقات باید دارای مجوز مربیگری باشند؛ مربیانی که مدرک معتبر مربیگری را در اختیار ندارند باید در کلاس مربیگری که 31 اردبیهشت‌ماه (کیوروگی) و یکم خردادماه (پومسه) برگزار می‌شود شرکت نمایند؛ در غیر این صورت باید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید