افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی؟

    کد خبر :262397

علیخانی اظهار داشت: در جلسه گذشته شورای شهر تهران شهرداری لایحه‌ای را برای افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس ارائه داد و این لایحه در حال بررسی در کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی است.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مجوز طرح ترافیک سال 96، تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری تمدید می‌شود،‌ گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت‌وگویی داشتند و احتمال داده‌اند که تا اواسط اردیبهشت طرح ترافیک قدیم تمدید شود زیرا که بنده چنین موضوعی را هنوز از آقای پورسیدآقایی نشنیده‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود که بعضی از افراد هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و ازدحام در دفاتر الکترونیک شهر و معاینه فنی نیز وجود دارد احتمالاً طرح ترافیک قبلی تا اواسط اردیبهشت ماه تمدید می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در جلسه گذشته شورای شهر تهران شهرداری لایحه‌ای را برای افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس ارائه داد و این لایحه در حال بررسی در کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی است و امیدواریم به زودی در صحن علنی شورا مطرح شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت:‌ در صورت تصویب لایحه افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس و همین طور تأیید فرمانداری تهران افزایش کرایه‌ها از خرداد ماه اجرایی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید