رکورد جدید نرخ خودکشی در میان دانشجویان انگلیسی

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶
    کد خبر :262347

کارشناسان اعلام کرده‌اند که نرخ خودکشی در بین دانشجویان انگلیسی‌ بالاتر از آمار آن در کل جمعیت جوانان در این گروه سنی است.

به گزارش ایسنا، نتایج مطالعه جدیدی که در ماه آینده در کنفرانس بین المللی پیشگیری از خودکشی در نیوزیلند ارائه خواهد شد، آمارهای خودکشی دانشجویان بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ میلادی را تحلیل کرده است.

دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) هشدار داده است که نگرانی‌های زیادی در رابطه با مسائل بهداشت روانی در محیط دانشگاه‌ها وجود دارد. بر اساس این تحقیق نرخ خودکشی دانشجویان بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ با افزایش ۵۶ درصدی از ۶.۶ نفر به ۱۰.۳ نفر از هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

در حالیکه از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ این نرخ روند نزولی به خود گرفته بود اما از آن به بعد این تعداد افزایش یافت و در سال ۲۰۱۶ با ثبت ۱۴۶ خودکشی در دانشجویان انگلیسی این میزان به بالاترین حد خود از آمار سال ۲۰۰۱ رسید.

دفتر ملی آمار انگلیس با اشاره بر اینکه این داده‌ها نمی‌تواند برای تعیین دقیق خطر ابتلا به خودکشی در میان دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد از بکارگیریِ یک روش قوی برای شناخت خطر اقدام به خودکشی در این قشر از جامعه خبر داد.

به گفته کارشناسان نگرانی‌های مربوط به سلامت روان دانشجویان از زمان رکود اقتصادی در این کشور افزایش یافته و رشد نرخ خودکشی دانشجویان نشان دهنده وجود مشکلی واقعی در آموزش عالی انگلیس است.

به گزارش بی‌بی‌سی، همچنین یک گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان با مشکلات سلامت روان ظرف دهه گذشته پنج برابر شده است. همچنین داده‌ها نرخ بالاتر این دسته ‌از مشکلات را در میان دانشجویان دختر نشان می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید