اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان «آزمون استخدامی سال 95» در تیرماه

    کد خبر :26212

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از دریافت لیست 600 نفره پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا یک ماه دیگر گزینش معرفی شدگان مرحله تکمیل ظرفیت را نیز به اتمام برسانیم و نتایج نهایی را در تیرماه اعلام کنیم.

شاپور محمدزاده  درباره زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آبان ماه سال گذشته آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: گزینش و بررسی 8000 پذیرفته شده این آزمون انجام شده است و تا اکنون منتظر دریافت لیست تکمیلی از سوی سازمان سنجش بودیم که این لیست روز گذشته به دست ما رسید و بر این اساس باید بالغ بر 600 نفر دیگر مورد گزینش قرار بگیرند.

وی درباره زمان انجام مصاحبه و گزینش لیست تکمیلی گفت: تلاش می کنیم تا یک ماه دیگر گزینش معرفی شدگان مرحله تکمیل ظرفیت را نیز به اتمام برسانیم و نتایج نهایی را در تیرماه اعلام کنیم.

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش افزود:به احتمال قوی دوره‌های یکساله صلاحیت حرفه‌ای پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر ماه شروع شود. قرار است یک آزمون جدید دیگر نیز در خردادماه برگزار شود. تلاش می کنیم پذیرفته شدگان هر دو آزمون در مهرماه سرکلاس‌های دانشگاه فرهنگیان بنشینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید