ناصر شفق به دنبال شکایت از تراکتور به فیفا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :261507

مدیرعامل سابق تراکتورسازی همچنان پیگیر تغییر مالکیت این باشگاه است.

ناصر شفق که سالها قبل مدیریت باشگاه تراکتورسازی را برعهده داشت و در همان مقطع نیز این تیم به لیگ برتر بازگشت، از حدود یکسال قبل ادعا دارد که مالک اصلی باشگاه تراکتورسازی است و مسئولان باید تیم را به او برگردانند.

او بعد از مدت ها سکوت، روز گذشته به تبریز سفر کرد و در نشستی خبری در این باره صحبت های جدیدی را انجام داد.

شفق در این خصوص گفت: «ما هر چقدر زور زدیم تیم را ندادند چرا که زورشان بیشتر بود. من بی زور از کجا می توانستم تیم بگیرم؟! من تیم را به آقای پورجمشید که یک سالار مرد بود سپردم. وی هیچ گاه دروغ نگفت و نگفت که تیم مال شفق نیست. وی در جاهای مختلف گفت که تیم مال آقای شفق است و به احترام رفاقت تیم را دادند و هیچ گونه مبلغی دریافت نکردند. در نامه توافقی ما آمده شده بود که اگر شرایط امنیتی منطقه آرام شود تیم باید به ناصر شفق بازگردانده شود. چون من اگر این کار را نمی کردم تیم را از بین می بردند.»

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل سابق تراکتورسازی در بخش دیگری از حرف هایش احتمال شکایتش به فیفا برای پیگیری مالکیت خود بر باشگاه را مطرح کرد: «کشتی تراکتور را سوراخ کرده اند و در حال غرق شدن است. من چهار سال قبل نامه ای به مهدی تاج نوشته و اظهار داشتم پیرو شکایت سال ۹۰ که مشکلات امنیتی باشگاه حل شده بود پیرو تصرف دوستانه باشگاه تا کنون بنده از مراجعه به مراجع قانونی خودداری کرده ام ولی اگر فدراسیون این موضوع را پیگیری نکند بنده به فیفا شکایت می کنم. اگر به فیفا شکایت کنم منفور خواهم شد و تیم ملی نمی تواند به جام جهانی برود. جو عمومی می گوید که برای احقاق حق شکایت کن. اگر هواداران تراکتور بخواهند من شکایت خواهم کرد. این اتفاق همین الان باید بیفتد یا حل شود. بسیاری از هواداران از مصیبت های سال ۸۷ ما خبر ندارند. آقای آجرلو در برنامه موج فوتبال گفتند که می خواهم باشگاه را بفروشم که من اعلام کردم نمی توانند مال غیر را بفروشند. بنده شکایت خودم را به رئیس شورای امنیت ملی و مقام معظم رهبری تقدیم کردم. با وجود تایید ادعای من تا کنون اقدامی برای تحویل باشگاه به من نشده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید