به مطالبات صنفی معلمان توجه جدی شود

    کد خبر :261434

نماینده مردم بابل گفت: در آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، امیدواریم تا مسئولین توجه جدی‌تری به مقام آن‌ها با توجه به مطالبات صنفی‌شان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حسین نیازآذری در نطق خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص مدیریت‌ شبکه مجازی و پیام رسان‌ها، باید حفظ منافع ملی و حریم خصوصی زندگی مردم و همچنین اسرار آن‌ها مقدم بر همه امور باشد.

نماینده بابل افزود: مردم ما از جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم و معاونین ایشان و همچنین وزرا و استاندار مازندران انتظار دارند تا دیر نشده است به طور ویژه و اساسی مسائل و مشکلات بیست و سومین شهر پر جمعیت کشور یعنی بابل را ارزیابی و بررسی کنند.

وی ادامه داد: به مشکلات کشور واقفم اما نمی توانم نسبت به مطالبات مردم در کنار همه فرصت‌های پیش رو بی تفاوت باشم. اقشار مختلف مردم در حوزه انتخابیه همواره در دیدارها، نگرانی‌ها و انتظارات به حقی را مطرح کردند، از جمله توجه به اشتغال جوانان، معیشت، حفظ محیط زیست و اجرای عدالت در کشور. از دولت و دستگاه قضائی توقع رسیدگی عاجل در این حوزه‌ها را داریم.

نیازآذری همچنین در ادامه نطق خود تصریح کرد: آموزش و پرورش نیاز اصلی جامعه ماست. در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن احترام به مقام شامخ معلم، توجه به شأن و منزلت آنان در کنار معیشت و تامین مطالبات صنفی آنان از جمله افزایش حقوق آن‌ها را از مصادیق بارز اجرای عدالت می‌دانیم. از نمایندگان محترم می‌خواهم که توجه شایسته‌تری به این قشر داشته باشند.

وی افزود: به وزیر محترم جهاد کشاورزی درباره تامین امنیت غدایی کشور با حمایت واقعی از کشاورزان، دامداران و باغداران با جلوگیری از واردات غیر ضروری کشاورزی بویژه برنج که هم اکنون متاسفانه ده‌ها هزار کیلو از تولیدات سال قبل در انبار کشاورزان و کارخانجات شالی کوبی بی مشتری مانده را تذکر داده و این موضوع را یادآوری می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید